رهبر انقلاب: اولین خانمی که با چادر اخبار گفت تشویقش کردم

 

ما اصرار داریم و مقیدیم که در رادیو و تلویزیون، حجاب چادر ترویج شود. من اولین خانمی را که با چادر اخبار گفت به اینجا خواستم و تشویقش کردم؛ چون او سد را شکست و خط شکن بود

تریبون مستضعفین- رهبر معظم انقلاب اسلامی در بخشی از بیانات خود در جمع مدیران سابق صدا و سیما ضمن تأکید بر ترویج حجاب چادر در برنامه‌های صدا و سیما به ماجرای تشویق اولین گوینده‌ی خبر زن چادری اشاره کردند و فرمودند:

«نمی‌خواهم بگویم که پوشش غیرچادر، حجاب نیست؛ نه. اما شما وقتی از اوجی ترویج می‌کنید، می‌توانید مطمئن باشید که سطوح مختلف آن را در جامعه ترویج کرده‌اند. یعنی وقتی چادر را از حجابی که باید ترویج کرد حذف کنید، مطمئناً بخشی از رعایت حجاب را از دایره‌ی ترویج خود خارج کرده‌اید؛ این دیگر برو برگرد ندارد و مطلبی روشن و منطقی است. لذا ما اصرار داریم و مقیدیم که در رادیو و تلویزیون، حجاب چادر ترویج شود. من اولین خانمی را که با چادر اخبار گفت به اینجا خواستم و تشویقش کردم؛ چون او سد را شکست و خط شکن بود توجه می‌کنید؟ بعد، البته دیگران هم این کار را کردند که از همه آنها متشکریم.»
بیانات در دیدار با معاونان صدا و سیما و مدیران کل سازمان در استان‌ها????/??/??

***

با پیگیری‌های تحریریه سایت تریبون مستضعفین و تماس با روابط عمومی پخش اخبار سیما، مشخص شد که اولین خانمی که با چادر اخبار سیما را اجرا کرده‌ است سرکار خانم ساکی بوده‌اند که برای ایشان بعنوان خط‌‌ شکن حضور گویندگان زن چادری در صدا و سیما آرزوی سلامتی و موفقیت داریم.

 

منبع : تریبون

نوشته شده توسط در تاریخ پنج‌شنبه, 14th جولای 2011 | ۱۰۹۱بازدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.