بازخواست از عوامل بیمارستانی عدم پذیرش طلبه مضروب آغاز شد

خبرگزاری فارس: معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی اعلام کرد: صبح امروز بازخواست از عوامل بیمارستانی عدم پذیرش طلبه ناهی از منکر آغاز شد.

مسعود یاوری در گفت‌وگو با خبرنگار بهداشت و درمان فارس، اظهار داشت: بررسی و بازخواست عوامل بیمارستانی عدم پذیرش طلبه ناهی با حضور رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی دقایق پیش آغاز شده است و این افراد نیز در حدود ۱۵ نفر شامل سوپروایزر، مسئول کشیک، پزشک و پرستار هستند.

وی افزود: در صورت اثبات عدم پذیرش طلبه ناهی از منکر توسط این عوامل بیمارستانی با توجه به حساسیت وزارت بهداشت قاطعانه با این افراد برخورد خواهد شد.

یاوری با بیان اینکه رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی بسیار از این جریان ناراحت و با جدیت وضعیت عدم پذیرش طلبه ناهی از منکر را پیگیری می‌کند، گفت: بنده نیز برای پیگیری هرچه بیشتر شب گذشته در بیمارستان عرفان محل بستری طلبه ناهی از منکر حضور یافتم.

یاوری پیش از این اعلام کرده بود: بنا به اظهارات همراهان بیمار از ساعت ۴ صبح شروع به پذیرش تلفنی از ۴ یا ۵بیمارستان می‌کنند که ظاهرا همکاری لازم صورت نمی‌گیرد و در نهایت از بیمارستان خصوصی عرفان پذیرش می‌گیرند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با بیان اینکه ستاد هدایت دانشگاه‌های علوم پزشکی تهران و شهید بهشتی به طور شبانه روزی، در مواقع اضطراری پاسخگوی اینگونه حوادث هستند، گفت: جای سوال است که چرا مسئولان بیمارستان تهرانپارس بعد از آنکه نتوانسته‌اند از بیمارستان‌های دولتی پذیرش بگیرند، با ستاد هدایت دانشگاه تماس نگرفته‌اند؟

یاوری تاکید کرد: به دستور معاون درمان وزارت بهداشت و با پیگیری‌هایی که انجام خواهد شد، در صورت اثبات صحت ادعای همراهان بیمار مبنی بر عدم پذیرش تلفنی مصدوم توسط بیمارستانهای دولتی،برخورد لازم و قانونی با متخلفان صورت خواهد گرفت.

به گزارش فارس به گفته یکی از همراهان طلبه ناهی از منکر، ۱۴ بیمارستان شامل بیمارستان‌های رسول اکرم(ص)، امام حسین(ع)، شهدای تجریش، امام سجاد(ع) ناجا، بقیه‌الله، تهران کلینیک، سینا، میلاد، الغدیر، طالقانی، لاله، امام خمینی(ره)، جماران و پارسیان از پذیرش این طلبه جوان خودداری و علت این کار را حال وخیم وی عنوان کردند که در نهایت همراهان خلیلی، او را به بیمارستان خصوصی عرفان بردند که مسئولان این بیمارستان هم پذیرش وی را منوط به واریز مبلغ ۶ میلیون تومان وجه نقد کرده و سرانجام با واریز ۵ میلیون تومان او را پذیرش کردند.

نوشته شده توسط در تاریخ دوشنبه, 18th جولای 2011 | ۱۱۹۱بازدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.