ا رمان سفر رهبری به شیراز رونمایی می شود ا

مراسم رونمایی از رمان «حافظ هفت» درباره سفر مقام معظم رهبری به استان فارس نوشته اکبر صحرایی با حضور محسن مومنی شریف دوم مرداد در شیراز برگزار می شود.

 

به گزارش خبرگزاری شبستان، در ادامه برگزاری مراسم رونمایی از کتاب در مراکز استان ها، این بار نوبت به شهر حافظ و سعدی رسید تا جشن رونمایی از رمان “حافظ هفت”اکبر صحرایی در دومین روز از مرداد در این شهر برگزار شود.

 

در مراسم رونمایی از این رمان، محسن مومنی شریف، رییس جوزه هنری سازمان تبلیغات،حجت الاسلام والمسلمین ایمانی،دکتر سجادی، سرپرست استاندار فارس ،علیرضا پرورش، رییس حوزه هنری استان فارس و دیگر مسئولان استانی حضور خواهند کرد.

 

اکبر صحرایی درباره این رمان گفت: سفر مقام معظم رهبری به استان فارس ۹ روز بود و من اقبال حضور چهار روزه کنار ایشان را به ویژه در دیدارهای خصوصی داشتم و آنچه را در این سفر رخ داد به عنوان دستمایه رمان یادداشت‌برداری کردم و یک سال و نیم کار شبانه روزی برای نگارش کتاب انجام دادم.

 

نویسنده “آنا هنوز می خندد” در توضیح بیشتر اثرش عنوان کرد: حافظ نمادی از شیراز است و هفت هم نماد مراحل هفت گانه سیر عرفا و همچنین کدی بوده است که در سال ۶۰ حضرت آیت‌الله خامنه ای را با این کد ترور کردند. این کتاب کاملا مستند به اتفاقات آن سفر ۹ روزه است ولی دو شخصیت که از دو قشر متفاوت جامعه و حتی از دو دین مختلف هستند و نویسنده بودن آنها را به هم پیوند داده است در داستان وارد می‌شوند. این دو شخصیت گرچه خیالی هستند ولی آنچه می‌بینند، مستند است.

 

صحرایی افزود: در رمان “حافظ هفت” زندگی مقام معظم رهبری، حضورشان در جبهه، ترور ایشان و در بخش‌های دیگر هم تاریخ شیراز و همچنین جنگ تحمیلی در قالب فلاش بک روایت می‌شود.

 

رمان «حافظ هفت» تولید مرکز آفرینش های ادبی حوزه هنری است که سوره مهر آن را در ۴۵۶ صفحه،قطع گالینگور و در تیراژ ۲۵۰۰ نسخه و با قیمت ۷۹۰۰تومان به تازگی منتشر شده است.

گفتنی است، مراسم رونمایی از رمان «حافظ هفت» ساعت ۱۷ روز یکشنبه، دوم مردادماه در سالن اجتماعات مرکز اسناد ملی فارس برگزار می شود.

نوشته شده توسط در تاریخ یکشنبه, 24th جولای 2011 | ۱۰۶۰بازدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.