رئیس مرکز بین المللی تبلیغ سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی خبر داد؛
مبلغان دینی در ماه مبارک رمضان به ۴۰ کشور جهان اعزام می‌شوند

به نقل از خبرگزاری فارس:                                                                                                                    رئیس مرکز بین المللی تبلیغ سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی گفت: ‌به مناسبت ماه مبارک رمضان ۸۴ مبلغ دینی توسط سازمان فرهنگ وارتباطات اسلامی به چهل کشورجهان اعزام می‌شوند.

به گزارش خبرگزاری فارس، حجت‌الاسلام مجید مشکی رئیس مرکز بین‌المللی تبلیغ سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی با اعلام این خبر گفت: مبلغان برای پاسخگویی به سؤالات دینی ایرانیان خارج از کشور اعزام می‌شوند.
رئیس مرکز بین المللی تبلیغ این سازمان همچنین با تشریح فعالیت‌های مرکز بین المللی تبلیغ در سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی گفت: اعزام، حمایت و پشتیبانی از مبلغینی که در حوزه تبلیغی و ترویجی، همچون چاپ کتاب، ایجاد سایت‌های مختلف دینی، تشکیل حوزه های درسی برای مسلمانان درنقاط مختلف دنیا فعالیت می‌کنند ازجمله فعالیت‌های این مرکز است.
وی اعزام گروه‌های مختلف تواشیح قاریان و حافظان را از فعالیت‌های این مرکز در ماه مبارک رمضان اعلام کرد.
حجت‌‌الاسلام مشکی در ادامه از اعزام بیش از ۳۴ گروه تبلیغی به ۲۵ کشور جهان حدود ۱۸۰ نفر در قالب گروه‌های تواشیح، قاریان قرآن‌، حفاظ و اندیشمندان قرانی در حوزه مطالعات قرآنی خبر داد و گفت: در ۲۵ کشور مورد نظر برنامه‌های ویژه‌ای در ماه مبارک رمضان امسال اجرا می‌شود.

نوشته شده توسط در تاریخ شنبه, 30th جولای 2011 | ۹۳۹بازدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.