خودروی نظامی صهیونیست‌ها یک شهروند فلسطینی را زیر گرفت

به نقل از خبرگزاری فارس:                                                                                                                     یک جیپ نظامی رژیم صهیونیستی یک شهروند ۵۱ ساله فلسطینی را در یکی از خیابان‌های “سلوان ” واقع در جنوب مسجدالأفصی زیر گرفت که همین امر منجر به درگیری جوانان فلسطینی با نظامیان صهیونیست شد.

به گزارش فارس به نقل از رسانه‌های فلسطینی، عصر دیروز یک جیپ نظامی رژیم صهیونیستی “احمد المالحی ” (۵۱ ساله) را که در حال بازگشت به منزلش در محله “الفاروق ” بود، زیر گرفت.

بر اساس این گزارش نظامیان صهیونیست از نزدیک شدن فلسطینیان به صحنه تصادف ممانعت می‌کردند و همین امر موجب وقوع درگیری بین جوانان فلسطینی با نظامیان صهیونیست شد که برای متفرق کردن فلسطینیان به استفاده از گاز اشک‌آور و گلوله‌های پلاستیکی متوسل شدند.

منابع محلی اعلام کردند که نظامیان صهیونیست همچنین چهار جوان فلسطینی از یک خانواده را مورد ضرب‌وجرح قرار داده و مجروح کردند.

از سوی دیگر دو پلیس رژیم صهیونیستی در اثر پرتاب سنگ از سوی جوانان و بازرگانان فلسطینی در نزدیکی “باب العامود ” واقع در قدس اشغالی زخمی شدند.

شاهدان عینی گفتند که پلیس رژیم صهیونیستی برخی از کالاهای بازرگانان فلسطینی را مصادره کرد که همین امر موجب درگیری بین نظامیان صهیونیست با فلسطینیان شد.

نوشته شده توسط در تاریخ یکشنبه, 31st جولای 2011 | ۱۰۱۸بازدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.