عباسی در گفت‌وگو با فارس عنوان کرد:
ورزش همگانی اولویت اصلی وزارتخانه “ورزش و جوانان “

به نقل از خبرگزاری فارس: وزیر پیشنهادی “ورزش و جوانان ” با بیان اینکه اگر ورزش قهرمانی نباشد انگیزه برای ورزش همگانی کم می‌شود، گفت: اولویت اصلی وزارتخانه جدید “ورزش و جوانان ” ورزش همگانی است.

محمد عباسی وزیر پیشنهادی رئیس‌جمهور برای تصدی وزارتخانه “ورزش و جوانان ” در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دولت خبرگزاری فارس ورزش همگانی را به عنوان بستر اصلی دانست و اظهار داشت: هم ورزش قهرمانی و هم ورزش همگانی مهم هستند اما بستر اصلی ما ورزش همگانی است.

وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان با تأکید بر اینکه اگر ورزش قهرمانی نباشد انگیزه برای ورزش همگانی کم می‌شود و به همین دلیل هر دو مهم هستند، تصریح کرد: اولویت اصلی وزارتخانه جدید “ورزش و جوانان ” ورزش همگانی است.

* همه انرژی‌های انسانی جسمی نیستند

وی در ادامه به ارائه مدل جدید فرهنگی حضور جوانان با صبغه ظرفیت‌های جوانان و ارتقاء مواضع متعدد در امور تربیت‌بدنی و ورزش اشاره کرد که در دستور کار وزارت ورزش و جوانان قرار دارد و یادآور شد: در این مدل این موضوع مد نظر است که همه انرژی‌های انسانی، انرژی‌های جسمی نیستند.

عباسی تأکید کرد: توجه به تربیت انسان و دوام، مقاومت، تحمل و ایمان و اعتماد به آن می‌تواند در بازسازی جسمی‌ و در توفیقات و موفقیت‌های فرد و بهره‌وری خیلی خوب از توفیقات از مواردی است که در این مدل آورده شده است.

وزیر پیشنهادی “ورزش و جوانان ” خاطر نشان کرد: در حال حاضر بسیاری از افراد به قله‌ای می‌رسند اما چون ظرفیت وجود ندارد از آن وضعیت نمی‌توانند در درازمدت استفاده کنند از این رو باید از ابعاد این مدل استفاده کرد.

نوشته شده توسط در تاریخ دوشنبه, 1st آگوست 2011 | ۱۰۵۲بازدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.