خبرگزاری فارس:شهردار کرج گفت: طی ۱۰ماه آینده بزرگ‌ترین زیرگذرشمال به جنوب کرج راه‌اندازی می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج به نقل از روابط عمومی شهرداری این شهرستان، سیدعلی آقازاده ادامه داد: این زیرگذر با همت و تلاش مسئولان کمتر از ۱۰ ماه آینده به بهره‌برداری می‌رسد که این مهم نشان از سرعت در انجام عملیات‌های عمرانی شهر کرج دارد‌.
وی با تأکید بر این که کرج رکورد دار اجرای طرح‌های عمرانی در کشور است خاطرنشان کرد: کلانشهر کرج رکورد دار کارهای عمرانی در کشور است و این امر تأثیر بسزایی در عمرانی و آبادانی این کلانشهر دارد.
وی افزود: اجرای عملیات‌های عمرانی از مولفه‌های مهم پیشرفت، آبادانی و عمران شهری است که این مهم در کلانشهر کرج روند بسیار خوبی را طی می‌کند.
این مسئول مدت زمان صرف شده برای بهره‌برداری از پروژه‌های عمرانی را مهم ارزیابی و عنوان کرد: به منظور بازدهی هرچه بیشتر خدمات شهری، پروژه‌های عمرانی باید در مدت زمان کوتاه و در عین حال با دقت و کیفیت اجرا شوند تا راندمان خدمت‌رسانی به شهروندان افزایش یابد.
آقازاده با اشاره به احداث ساختمان جدید شهرداری منطقه هفت، مدت زمان اجر و بهره‌برداری آن را یادآور شد و اظهار داشت: اتمام این ساختمان در مدت زمان ۲۸ ماه، نمونه بارز اجرای پروژه‌های عمرانی در مدت زمان پیش‌بینی شده است.
شهردار کرج تلاش حداکثری مسئولان و حضور دائمی آنها را در روند اجرای پروژه‌ها از جمله دلایل موفقیت پروژه‌های عمرانی دانست.
وی اجرای پروژه تقاطع اتوبان جنوب به شمال و راه‌اندازی پارکینگ طبقاتی در مرکز شهر با گنجایش ۲۳۰ خودرو را از پروژه‌های قابل بهره‌برداری در سال جاری ذکر کرد وافزود: این پروژه نقش بسزایی در کاهش بار ترافیکی شهر دارد.

نوشته شده توسط در تاریخ یکشنبه, 23rd می 2010 | ۹۶۹بازدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.