سرلشکر فیروزآبادی:
دنیا به سوی انزوای صهیونیست‌ها پیش می‌رود

به نقل از خبرگزاری فارس: رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: شکاف بین مسئولان امنیتی آمریکا در مورد همکاری با صهیونیست‌ها به روزنامه‌ها و رسانه‌های جمعی هم رسیده و بخوبی مشهود است.

به گزارش خبرگزاری فارس، سردار سرلشکر سیدحسن فیروزآبادی رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به شکاف بین مسئولان امنیتی آمریکا در مورد همکاری با صهیونیست‌ها، گفت: این شکاف حتی به روزنامه‌ها و رسانه‌های جمعی رسیده و بخوبی مشهود است که گروهی از مسئولان و رسانه‌ها حاضر به همکاری با صهیونیست‌ها نیستند و در مقابل معدودی که با صهیونیست‌ها همکاری دارند اعلام موضع می‌کنند.

وی افزود: این بیداری نشانه بسیار خوبی از درک خطرات صهیونیسم برای امنیت و منابع ملت‌ها است و دنیا به سوی انزوای صهیونیست‌ها پیش می‌رود.

عضو شورای عالی امنیت ملی در ادامه تصریح کرد: معتقدین به ادیان آسمانی یهودیت و مسیحیت در حال جدا کردن مواضع خود از صهیونیست‌ها هستند و متوجه توطئه‌های فرقه شیطانی صهیونیسم شده‌اند.

فیروز آبادی خاطرنشان کرد: درگیری اشغالگران در سرزمین‌های اشغالی فلسطین نیز سندی محکم بر لانه عنکبوت بودن دستگاه صهیونیستی است.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در پایان اظهار داشت: امروز صهیونیست‌ها فقط بلای جان مسلمانان نیستند بلکه همه ادیان الهی را تهدید می‌کنند.

نوشته شده توسط در تاریخ سه‌شنبه, 2nd آگوست 2011 | ۹۷۹بازدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.