جلسه بعدی محاکمه مبارک تا ۲۴ مرداد به تعویق افتاد

به نقل از خبرگزاری فارس: جلسه دوم محاکمه حسنی مبارک دیکتاتور مصر که امروز پس از شش ماه با جنجال فراوان آغاز شد، دوشنبه ۱۵ آگوست (۲۴ مرداد) برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار فارس از قاهره، در حالی که شورای نظامی عالی مصر اعلام کرده بود که محاکمه مبارک که از امروز در قاهره آغاز شد، هرروز ادامه می‌یابد، جلسه دوم تا ۱۵ آگوست (۲۴ مرداد) به تعویق افتاد.

حسنی مبارک امروز از بیمارستانی در منطقه تفریحی شرم الشیخ به قاهره و سالن دانشکده پلیس این شهر منتقل شد تا در جلسه دادگاه حاضر شود اما پس از اتمام جلسه اول دادگاه، بار دیگر به بیمارستان مرکز پزشکی این شهر منتقل شد.

دادگاه حسنی مبارک و دو فرزند وی جمال و علاء مبارک و حبیب العادلی وزیر سابق کشور مصر امروز به ریاست احمد رفعت برگزار شد ولی حسنی مبارک همه اتهامات وارده را رد کرد.

اتهامات وارده به مبارک بسیار زیاد است و پرونده‌ای به قطر ۲۰ هزار صفحه را دربرمی‌گیرد و در رأس این اتهامات قتل و کشتار عمدی تظاهرات‌کنندگان مصری طی انقلاب ۲۵ ژانویه ۲۰۱۱ است.

قرار است این دادگاه فردا پنج‌شنبه برای ادامه محاکمه حبیب العادلی و شش نفر از معاونان و دستیاران وی تشکیل جلسه بدهد.

در پایان جلسه امروز دادگاه، حسنی مبارک ۸۳ ساله به بیمارستان مرکز پزشکی بین‌المللی در بزرگراه قاهره – اسماعیلیه منتقل شد.

نوشته شده توسط در تاریخ چهارشنبه, 3rd آگوست 2011 | ۹۶۷بازدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.