پس از سه هفته اعتراض، تظاهرات و تحصن اعلام شد؛
فراخوان تظاهرات گسترده برای روز شنبه در رژیم صهیونیستی

به نقل از خبرگزاری فارس: نمایندگان جنبش اعتراضات اجتماعی در رژیم صهیونیستی خواستار برگزار تظاهرات بزرگی در روز شنبه در همه شهرهای فلسطنی اشغالی شدند و اعلام کردند که اعتراض خود را شدیدتر می‌کنند.

به گزارش فارس به نقل از خبرگزاری فرانسه، نمایندگان جنبش اعتراضات اجتماعی در رژیم صهیونیستی خواستار تظاهرات بزرگ ضددولتی در رژیم صهیونیستی شدند.

این معترضان برای روز شنبه فراخوان تظاهرات دادند و اعلام کردند که ساکنان شهرهای مختلف در سراسر فلسطین اشغالی در اعتراض به قانون اخیر پارلمان در خصوص بحران مسکن، تظاهرات کنند.

«استاو شاور» یکی از نمایندگان این جنبش به خبرگزاری فرانسه اعلام کرد که «همه و هر کسی که ارتباطی با این موج اعتراضات دارد، به تظاهرات بزرگ عصر روز شنبه در تل‌آویو و شهرهای دیگر علیه دولت فراخوانده و دعوت شده است».

هفته گذشته روز شنبه نیز هزاران نفر که جمعیت آنان نزدیک به ۲۰۰ هزار نفر تخمین زده شد در بیش از ۱۱ شهر فلسطین اشغالی از جمله حدود ۶۰ تا ۷۰ هزار نفر در تل‌آویو علیه دولت بنیامین نتانیاهو نخست وزیر این رژیم تظاهرات کردند. چادر تحصن کنندگان در تل‌آویو شهرهای مختلف رژیم صهیونیستی از سه هفته تاکنون هنوز برپاست.

شاور افزود: از سه هفته پیش که انقلاب چادرها آغاز شد، دولت صدای ما را نشنیده است و ما نیاز داریم که اعتراضمان را شدیدتر کنیم تا جمعیت بزرگ‌تری شنبه به خیابان‌ها بیاید.

روز گذشته نیز صدها نفر در چند شهر رژیم صهیونیستی تظاهرات کردند که پلیس سه نفر را در تل‌آویو و سه نفر را در بئر السبع بازداشت کرد.

اعتراض و تظاهرات در رژیم صهیونیستی از حدود چهار هفته پیش آغاز شد ولی از یک تا دو ماه قبل، جوانان صهیونیست با ارسال فراخوان در صفحات فیس‌بوک خواستار آغاز اعتراضات شده بودند.

نوشته شده توسط در تاریخ پنج‌شنبه, 4th آگوست 2011 | ۹۸۰بازدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.