مسابقه بی حجابی در سیمای جمهوری اسلامی
به گزارش پایگاه ۵۹۸ ، کارآمد در جدیدترین مطلب خود در وبگاه انعکاس نوشت:

چند ماهی است شبکه «آی فیلم» با پخش سریال های قدیمی سیما و زنده کردن خاطراتی نه چندان دور مهمان خانه های ایرانیانی قرار گرفته است که از گیرنده دیجیتال استفاده می کنند. از محتویات شبکه و برنامه ها و تبلیغاتی که به زبان عربی پخش می گردد؛ اینگونه استنباط می شود این شبکه برای کشورهای عرب زبان نیز پخش می شود و به بیان دیگر مدیران سیما در نظر دارند از طریق «ای فیلم» فرهنگ غنی ایرانی-اسلامی را ترویج دهند و کشورهای عرب زبان منطقه را با ایران و ایرانی و رسم و رسومات ایران آشنا کند .

و اما نکته قابل توجهی که چند روزی است در بین برنامه های «آی فیلم» به چشم می خورد، تبلیغات مسابقه ای است که قرار است به زودی از این شبکه پخش شود . بادیدن این تبلیغ نا خود آگاه یاد مسابقات شبکه های تلویزیونی عربی منطقه افتادم .بهت زده شدم که واقعا این رسانه ملی جمهوری اسلامی است یا یکی از شبکه های ماهواره ای منطقه! با دیدن برند شبکه «ای فیلم» تا حدی خیالم از بابت اینکه پای ماهواره ننشسته ام راحت شد اما هنوز هم باورش برایم سخت بود که قرار است چنین مسابقه ای با چنین شرکت کنندگانی از سیما جمهوری اسلامی ایران! پخش شود.

آی فیلم -تلویزیون -رسانه ملی -ترویج بی حجابی -مسابقه -بدحجابی -سیمای جمهوری اسلامی- ifilmtv

آی فیلم

شبکه ای که قرار بود فرهنگ ایرانی اسلامی و از همه مهمتر ترویج زیبایی حجاب را از مرزهای ایران فراتر گذارد، کارش به جایی رسیده که در ان قرار است مسابقه ای پخش شود که در ان خانم ها نه تنها حجابی بر سر ندارند بلکه از لباس های نیمه عریان و بدون آستین نیز استفاده می کنند!!!

البته پیشتر از این از معضلات فرهنگی صدا و سمیای ایران زیاد حرف شنیده شده است اما اینکه چنین مسابقه ای به سفارش این شبکه در کشورهای حوزه خلیج فارس ساخته شود نیز از دیگر مفاخر سیمای جمهوری اسلامی در چند سال اخیر است.

به راستی باید از آقایان مسئول پرسید آیا به دنبال ترویج فرهنگ ایرانی اسلامی در حوزه خلیج فارس هستید یا به دنبال ترویج فرهنگ حوزه خلیج فارس در ایران هستید؟!!!

آقایان مسئول به کجا می روید؟

آیا واقعا هدف راه اندازی آی فیلم، کپی برداری و تقلید از شبکه های عربی منطقه که توسط غرب پشتیبانی می شوند. یا اینکه با پخش برنامه های متنوع در این شبکه فرهنگ غنی ایران اسلامی یا همان اسلام ناب محمدی را به مردم منطقه معرفی کنند.

واقعا مسئولین صدا و سیما به عملی که از آنان سر زده اند واقف اند . از بیت المال مسلمین هزینه کنند تا برنامه های پخش شود که باعث رواج بی بند و باری در جامعه شود. واقعا جذب مخاطب با چه قیمتی ،با زیر پا گذاشتن نص صریح قرآن و تقلید کورکورانه از شبکه های که گردانند گان اصلی آن صهوینیست ها هستند.

سایت شبکه آی فیلم یکی دیگر از مشکلات این شبکه است در یکی از قسمت های این سایت به معرفی بازیگران ایرانی می پردازد که در آن علاوه بر رزومه ای از شخص بازیگر تعدادی عکس از او نیز موجود می باشد که عکس های که از بازیگران زن در این سایت قرار داده شده به نوعی به سخره گرفتن حجاب محسوب می شود.آدرس سایت: http://www.ifilmtv.ir/

آدرس قسمت گالری عکس های بازیگران:

http://www.ifilmtv.ir/stars-list

کلییپ زیر تیزر تبلیغاتی این مسابقه تلویزیونی است که قرار است به زودی از این شبکه پخش شود.

تیزر تبلیغاتی مسابقه شبکه آی فیلم

نوشته شده توسط در تاریخ شنبه, 6th آگوست 2011 | ۱۰۴۳بازدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.