در گفت‌وگو با فارس عنوان شد؛
پشت‌صحنه سریال «مختارنامه» در ۴ قسمت روی آنتن می‌رود

خبرگزاری فارس: تهیه‌کننده مجموعه تلویزیونی مختارنامه از ساخت و پخش پشت صحنه این سریال در قالب ۴ قسمت خبر داد.

محمود فلاح در گفت‌وگو با خبرنگار رادیو و تلویزیون فارس گفت: در حال آماده سازی پشت صحنه مجموعه تلویزیونی «مختارنامه» هستیم که بعد از ماه مبارک رمضان و با فاصله از پخش روی آنتن خواهد رفت.
وی ادامه داد: این پشت صحنه در قالب ۴ قسمت ۴۵ دقیقه‌ای ساخته می شود و زمان پخش آن بنا بر نظر تلویزیون انتخاب می‌شود.
فلاح همچنین درباره سرنوشت زمین‌های سریال «مختارنامه» و دکور این سریال نیز اظهارداشت: درباره دکورها و زمین، رأی شعبه ۵ دادسرای اسلام‌شهر هنوز اعلام نشده و فکر می‌کنم تا هفته آینده تکلیف مشخص می‌شود. البته صدا و سیما مشغول رایزنی است و پی‌گیر سه ماه تمدید اجاره است که پیش از این خواسته بود.
تهیه کننده سریال «مختارنامه» توضیح داد: با دستور آقای ضرغامی رئیس صدا و سیما و آقای تقدس‌نژاد معاون مالی سازمان قرار شده است که صندوق بازنشستگی کارمندان صدا و سیما پیگیر خرید این زمین باشد و تا جایی که خبر دارم این صندوق برآوردهای اولیه را برای خرید این زمین‌ها انجام داده است.
محمود فلاح که حدود ۱۰ سال درگیر ساخت مجموعه فاخر «مختارنامه» بوده است، تصریح کرد: بعد از خرداد ماه سال ۱۳۸۱ این روزها اولین روزهایی است که من، آقای میرباقری و گروه سازنده «مختارنامه» آرامش داریم، چون در طول ساخت سریال به قدری درگیر ساخت و آماده‌سازی اثر بودیم که نمی‌توانستیم یک روز بدون دغدغه و آرامش را سپری کنیم.
وی در پایان گفت: در طول ساخت این سریال افراد بسیاری مانند بسیاری از سربازان پادگان پرندک به ما کمک کردند، ای‌کاش این امکان وجود داشت تا از تک تک افرادی که در این مدت به ما کمک کردند قدردانی می‌کردم.

نوشته شده توسط در تاریخ شنبه, 6th آگوست 2011 | ۱۰۴۳بازدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.