نوزدهمین دوره نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم/
برنامه‌های نشست بخش بیداری اسلامی اعلام شد

به نقل از خبرگزاری فارس: نشست‌های بخش «بیداری اسلامی» نوزدهمین دوره نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم، ساعت ۲۱:۳۰ در طبقه اول شبستان مصلای امام خمینی(ره) برگزار می‌شود و تا سوم شهریور ادامه خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار آیین و اندیشه فارس، غرفه «بیداری اسلامی» یکی از سی و یک بخش نوزدهمین دوره نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم است، در طبقه اول شبستان مصلی امام خمینی(ره) قرار دارد، که برای اولین بار در نمایشگاه حضور خود را تجربه می‌کند، این بخش سعی در ارتقاء آگاهی عمومی در مقوله خیزش جهان اسلام و برجسته نمودن نقش انقلاب اسلامی در موضوع بیداری اسلامی را دارد، به همین منظور یک سلسله نشست‌هایی را هر شب ساعت ۲۱:۳۰ برگزار می‌کند.
بر اساس این گزارش، ۱۶ مردادماه، حسن عباسی، رییس مرکز بررسی‌های دکترینال سخنرانی می‌کند، همچنین خالد القدومی، نماینده حماس در تهران در ۱۷ مردادماه در بخش بیداری اسلامی حضور می‌یابد و این بخش در ۱۸ مرداد مهمان ابوشریف، نماینده جهاد اسلامی در تهران خواهد بود.
حجت‌الاسلام محمدحسن رحیمیان، نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران در ۱۹ مرداد با حضور در نشست به بررسی عوامل بیداری اسلامی در منطقه خواهد پرداخت.
۲۲ مردادماه محمد‌صادق کوشکی، عضو هیئت علمی دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی و تحلیلگر مسائل سیاسی در این بخش حاضر می‌شود.‌ همچنین محمد ایرانی، کارشناس مسائل خاورمیانه و سفیر سابق ایران در اردن، به تحلیل بیداری اسلامی می‌پردازد.
حجت‌الاسلام سید احمد موسوی، سفیر جمهوری اسلامی ایران در سوریه، دوم شهریور به بازبینی جنبش‌های منطقه خواهد پرداخت و در پایان، احمد سروش نژاد، کارشناس مسائل خاورمیانه در سوم شهریور به تحلیل وقایع می‌پردازد.
بر پایه این گزارش، در شب‌های قدر نشستی در بخش «بیداری اسلامی» برگزار نمی‌شود.

نوشته شده توسط در تاریخ یکشنبه, 7th آگوست 2011 | ۱۱۰۵بازدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.