سردار نقدی:
نتانیاهو خود را برای قفس آماده کند

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان بسیج مستضعفین خطاب به ساکنان سرزمین های اشغالی گفت: صهیونیست‌ها امروز در محاصره کامل مجاهدین اسلام هستند و به آنها توصیه می‌کنیم برای حفظ جانشان تا دیر نشده به کشورهای خود برگردند.

به گزارش خبرگزاری فارس، سردار محمدرضا نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین، در خصوص وضعیت بغرنج رژیم صهیونیستی، اظهار داشت: همانطور که امام خامنه‌ای (حفظه الله) در جمع مسئولان نظام فرمودند، صهیونیست‌ها امروز در محاصره کامل مجاهدین اسلام هستند و به آنها توصیه می‌کنیم برای حفظ جانشان تا دیر نشده به کشورهای خود برگردند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین در پاسخ به تهدیدات پوشالی رژیم صهیونیستی نسبت به ملت‌های مسلمان تاکید کرد: نتانیاهو و صهیونیست‌ها اگر احساس می‌کنند عرضه‌ای دارند، ابتدا مجاهدین حماس را در غزه کنترل کنند و بعد برای ملت‌های مسلمان خط و نشان بکشند.

وی افزود: پاسخ ما به تهدیداتی از این دست، این است که سران رژیم صهیونیستی و آقای نتانیاهو باید خودشان را برای قفس آماده کنند.

نقدی با یادآوری حبس و محاکمه مجاهدان مسلمان در قفس‌های دیکتاتور سابق مصر گفت: دوره حبس شدن در قفس‌ها برای مجاهدین به پایان رسیده و زمان در قفس شدن شاهان مستبد فرا رسیده است.

وی در پایان با تاکید بر قاعده “یوم المظلوم علی الظالم، اشد یوم الظالم علی المظلوم ” خاطرنشان کرد: بازخواستی که شاهان ظالم و سران استکبار جهانی پس می‌دهند بسیار سخت‌تر از کردار زشتی است که با مجاهدین انجام دادند.

نوشته شده توسط در تاریخ چهارشنبه, 10th آگوست 2011 | ۹۰۸بازدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.