آغاز طرح ضربتی جمع‌آوری ماهواره + تصاویر
ماموران پلیس پایتخت در طرحی ضربتی مناطقی از غرب تهران را از دستگاه‌های گیرنده ماهواره پاکسازی و افرادی را که مجددا نسبت به نصب دیش ماهواره اقدام کرده بودند، به مراجع قضایی معرفی کردند.

 

به گزارش ایسنا در این عملیات، ماموران پلیس با به همراه داشتن حکم قضایی ضمن ورود به پشت بام منازل و جمع‌آوری دیش‌های ماهواره، در منطقه اکباتان با عملیات «راپل» نسبت به جمع‌آوری دیش‌هایی که در طبقات این مجتمع‌ها در منظر عموم قرار داشت اقدام کردند.

 

 

ماموران پلیس پایتخت همچنین در مناطقی که طرح جمع‌آوری دیش‌های ماهواره در آنجا اجرا شده بود ولی مالکان نسبت به نصب مجدد اقدام کرده بودند ضمن جمع‌آوری دیش‌ها، با حکم قضایی به منازل این افراد ورود کرده و دستگاه‌های گیرنده را نیز جمع‌آوری کردند. از سوی دیگر تعدادی از متخلفان در این خصوص به مراجع قضایی معرفی شدند.

به گزارش ایسنا، پیشتر پلیس هشدار داده بود که افرادی که پیش‌تر دیش‌های ماهواره‌شان جمع شده ولی مجددا نسبت به نصب دیش اقدام کرده کنند به مراجع قضایی معرفی می‌شوند.

 

اجرای این طرح در ادامه طرح‌های امنیت اجتماعی در حال انجام است و با اقدامات صورت گرفته و طرح ضربتی پلیس، مناطقی از غرب تهران از دیش‌های ماهواره و دستگاه‌های گیرنده پاکسازی شد.

بر اساس اعلام پلیس، اجرای این طرح از روز شنبه در سایر مناطق تهران نیز آغاز خواهد شد.

 

منبع : ۵۹۸

نوشته شده توسط در تاریخ شنبه, 13th آگوست 2011 | ۱۰۳۰بازدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.