پس از تشییع بر دوش مردم شهیدپرور تهران؛
پیکر جانباز «علی اشرف ملایی» در جوار همرزمان شهیدش آرام گرفت

خبرگزاری فارس: پیکر جانباز دفاع مقدس «علی اشرف ملایی» که در اغتشاشات بهمن ماه سال گذشته نیز مورد حمله افراد ناشناس قرار گرفته و به شدت آسیب دیده بود، دقایقی پیش در قطعه ۵۰ بهشت زهرا (س) در کنار همرزمان شهیدش به خاک سپرده شد.

به گزارش خبرنگار ایثار و شهادت باشگاه خبری فارس «توانا»،‌ «علی اشرف ملایی» بر اثر جراحات و آسیب‌های وارده از اغتشاشات سال گذشته، ۲۲ مردادماه جاری به درجه رفیع شهادت نائل شد و دقایقی پیش در قطعه ۵۰ ردیف ۱۰۳ بهشت زهرا (س) آرام گرفت.

این شهید والامقام با حضور در جبهه‌های حق علیه باطل دچار ۳۰ درصد مجروحیت شد و سه بار تا مرز شهادت پیش رفت، اما تقدیر اینگونه بود که ره پروازش در روزگار ما گشوده شود.

به گفته حیدری فرمانده حوزه ۳۲۳ امام حسن عسکری (ع)، شهید ملایی در ۲۵ بهمن سال گذشته و در پی وقوع حوادث و اغتشاشاتی، به منظور دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی و با سینه‌ای مالامال از عشق به ولایت به عنوان نیروی بسیجی از سوی حوزه ۳۲۳ امام حسن عسکری (ع) حضور یافت که در حوالی لانه جاسوسی توسط افرادی ناشناس مورد ضرب و جرح قرار گرفته و از ناحیه کتف، پا، چشم، جمجمه و زانو به شدت مجروح شد.

وی بر اثر این جراحات در بیمارستان بقیهالله (ع) تهران بستری شد و تاکنون مورد سه بار عمل جراحی قرار گرفت، اما سه روز پیش و علی‌رغم درمان‌های مختلف این جانباز سرافراز در سن ۵۴ سالگی به شهادت رسید و در قطعه ۵۰ بهشت زهرا(س) در کنار همرزمان شهیدش آرام گرفت.

به گفته دوستانش، خوش‌رویی، عاشق ولایت بودن و کمک کردن به محرومان از ویژگی‌های اخلاقی شهید «علی اشرف ملایی» بوده است.

نوشته شده توسط در تاریخ چهارشنبه, 17th آگوست 2011 | ۱۳۶۹بازدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.