به زودی خدا “دانشگاه آزاد ” را آزاد می‌کند

نماینده مردم تهران در مجلس گفت که به زودی خدا دانشگاه آزاد را آزاد می‌کند.

به گزارش فارس، حجت الاسلام حمید رسایی نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر عصر امروز (دوشنبه) به صورت سرزده طبق وعده داده شده وارد دانشگاه آزاد اسلامشهر شد.

مسئولان این دانشگاه در حالی که بسیج دانشجویی پرویز سروری دیگر نماینده تهران را به عنوان سخنران برای برگزاری یک برنامه به مناسبت فتح خرمشهر به این دانشگاه دعوت کرده بود، با لغو این برنامه یک برنامه دیگر با حضور کارکنان دانشگاه برگزار کرد که دانشجویان حق ورود به این برنامه را نداشتند.

رسایی بعد از حضور سرزده خود در دانشگاه به محل برگزاری این مراسم رفت و در کنار رئیس این واحد دانشگاهی نشست و به گفت‌وگو با وی پرداخت.

در برنامه برگزار شده از سوی دانشگاه بعد از سخنرانی یکی از فرماندهان ارتش جمهوری اسلامی ایران مجری برنامه با قرار گرفتن پشت تریبون اعلام کرد که به دلیل بروز مشکلاتی ادامه مراسم برگزار نمی‌شود و ختم جلسه را اعلام کرد.

رسایی بعد از اقدام مجری به پشت تریبون رفت و بعداز قرار گرفتن پشت تریبون گفت: بنده به مناسبت ۳ خرداد به عنوان نماینده مردم اسلامشهر یک نکته می‌گویم که ۳ خرداد با فتح خرمشهر، بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی فرمودند که “خدا خرمشهر را آزاد کرد ” اما متاسفانه بعد از گذشت سال‌ها از این فتح بزرگ، مراسم بزرگداشت آزادی خرمشهر در دانشگاه آزاد برگزار می‌شود اما بسیجیان حق ورود به این مراسم را ندارند.

این نماینده مردم در خانه ملت، خطاب به عبدالله جاسبی رئیس دانشگاه آزاد گفت: بنده از همین جا به آقای جاسبی می‌گویم که دانشگاه آزاد، آزادی دانشجویان برای برگزاری هم‌اندیشی را از آنها گرفت و دانشجویان آزاد نیستند اما به زودی خدا این دانشگاه را آزاد می‌کند.

رسایی بعد از بیان این سخنان از سالن مراسم خارج شد که خروج وی استقبال پرشور دانشجویان را در پی داشت و دانشجویان از وی خواستند که لحظاتی نیز با آنها گفت‌وگو کند که رسایی در بین دانشجویان با ابراز انتقاد از لغو برنامه کرسی آزاداندیشی دانشجویان این دانشگاه از سوی ریاست دانشگاه گفت: چرا دانشجویان برای فکر کردن و بررسی اندیشه‌های مختلف آزاد نیستند؟

رسایی ادامه داد: متاسفانه در حال حاضر دانشگاه آزاد مصوبه‌ای را به مجلس شورای اسلامی آورده تا اموال ۲۵۰ هزار میلیاردی دانشگاه را به بهانه وقف از تحت نظارت خارج کند.

رسایی مجددا تاکید کرد: همانطور که در ۳ خرداد با کمک خدا خرمشهر را آزاد کردند نسل بعدی بسیج در این ایام دانشگاه آزاد را آزاد و پرچم مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی را بر فراز این دانشگاه برافراشته می‌کند.

در این لحظه افراد منتسب به مسئولان دانشگاه آزاد اسلامشهر با هل دادن دانشجویان قصد بر هم زدن گفت‌وگوی آنها با رسایی را داشتند و حتی تعدادی از دانشجویان را نیز کتک زدند.

بر این اساس، یکی از دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامشهر در گفتگو با خبرنگار فارس گفت که در روزهای اخیر دانشگاه آزاد اسلامی اسلامشهر دانشجویان بسیجی این دانشگاه را به کمیته انضباطی احضار کرده و آنها را تهدید به اخراج کرده است.

منبع: رجانیوز

نوشته شده توسط در تاریخ سه‌شنبه, 25th می 2010 | ۱۰۵۶بازدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.