صرفاً جهت اطلاعِ «صرفاً جهت اطلاع»
سرویس فرهنگی پایگاه ۵۹۸، برنامه خبری «صرفا جهت اطلاع» این هفته آقای دلاوری پس از گذشت دو هفته ای از ماجرای قرار فیس بوکی جمعی از جوانان در پارک آب و آتش تهران به این موضوع  پرداخت.

دلاوری با بیان اینکه حدود محرم و نامحرم در این چنین مراسم هایی رعایت نمی شود با انتقاد از رسانه ها و سایت های خبری که این موضوع را مرتبط با استکبار جهانی و عناصر دشمنان جمهوری اسلامی می دانند آن را بزرگ نمایی در برپایی چنین حوادثی دانست.

برخود لازم دانستیم که بار دیگر به اطلاع دست اندرکاران برنامه «صرفا جهت اطلاع» برسانیم روش اصلی دشمنان نظان مقدس جمهوری اسلامیٍ هجوم خاموش به نسل جوان از طریق حمله به فرهنگ های دینی و شکستن قبح گناه در جامعه می باشد.

بروز این اتفاقات فارغ از خط دهی گروه های معاند نظام از طریق شبکه های اجتماعی مانند فیس بوک، ریشه در بودجه و برنامه های کلانی دارد که آمریکا و هم پیمانانشان برای از بین بردن تمدن اسلامی و جریان انقلاب اسلامی صرف می کنند.

البته جای بسی تعجب و تاسف است که در رسانه ملی که قرار است ذولفقار!  رهبری نظام باشد این گونه تحلیل های سبک بیان می گردد.

گزیده ای از سخنان امام خامنه ای در خصوص تهاجم فرهنگی دشمن صرفا جهت اطلاع دست اندر کاران این برنامه به شرح ذیل می باشد:

“امروز شما جوان ها هدف توطئه ای بسیار خطرناک هستید. این خطرات هر جایی که اسلام و ایمان هست و نسل جوان دل به سوی معنویت و حقیقت دارد، وجود دارد. رهایی از آنها هم وجود دارد. و این چیزی است که من و شما باید به آن فکر کنیم.

یکی از مسئولان طراز اول کشور صهیونیستی غاصب اسرائیل، در سال گذشته توصیه ای به آمریکایی ها کرد. این توصیه کاملاً در مطبوعات خارجی و اینترنت منعکس شد و امر پنهانی و مخفیانه ای نیست. توصیه وی به آمریکاییها این بود که بیهوده وقت خود را با عراق و کره شمالی و کشورهایی از این قبیل تلف نکنید. مسئله اصلی شما ایران است. اگر خاورمیانه را می خواهید، وقتتان را مصروف عراق نکنید، سراغ ایران بروید، کانون و سرچشمه آنجاست، اما ایران مثل عراق و کره شمالی و افغانستان نیست که بتوان با حمله نظامی آن را تسخیر کرد. نظام و حکومت اسلامی به مردم متکی است، مردم آن را حفظ کرده اند. باید کاری کنید که مردم آن را رها کنند. راهش این است که مردم را با ترویج فرهنگ و ادبیات غربی و فرهنگ و تربیت آمریکایی، به واگرایی نسبت به دین و فرهنگ و سنت و تاریخشان سوق داد. وقتی مردم این تعلقات را رها کردند، بعد از گذشت چند سال، بدون این که سرمایه ای صرف کنید، با یک حمله و تحرک احیاناً نظامی مختصر، می توانید این مانع بزرگ، یعنی نظام اسلامی را از سر راه بردارید.”

(مقام معظم رهبری، ۶ فروردین ۱۳۸۱)

نوشته شده توسط در تاریخ جمعه, 19th آگوست 2011 | ۱۰۷۸بازدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.