بحران در روابط قاهره_تل‌آویو
حمله مردم خشمگین مصر به سفارت رژیم صهیونیستی

خبرگزاری فارس: هزاران نفر از مردم شهر قاهره پس از کشته شدن ۷ سرباز مصری در حمله ارتش رژیم صهیونیستی، با حمله به سفارت این رژیم خواستار اخراج سفیر تل آویو از مصر شدند.

به گزارش مانیتورینگ فارس، هزاران نفر از مردم در شهر قاهره با برگزاری تظاهرات در برابر سفارت رژیم صهیونیستی خواستار اخراج سفیر این رژیم از مصر شدند.

تظاهرات کنندگان خشمگین با حمله به ساختمان سفارت اسرائیل قصد ورود به داخل این ساختمان را داشتند که نیروهای امنیتی مانع این اقدام شدند.

از سوی دیگر مصر سفیر خود را از تل‌آویو فراخوانده است و دولت قاهره خواستار اقدام فوری و بررسی و تحقیق درباره کشته شدن ۷ سرباز مصری توسط نیروهای رژیم صهیونیستی شد.

به دنبال حملات هوایی روز گذشته جنگنده‌های صهیونیستی به منطقه سیناء در مصر که در اثر آن ۷ افسران ارشد ارتش این کشور کشته و تعدادی مجروح شدند، مصر سفیر خود در تل‌آویو را تا عذرخواهی رژیم صهیونیستی به قاهره فراخواند.

همچنین کابینه مصر با برگزاری نشست اضطراری در نیمه شب گذشته اعلام کرد که سفیر رژیم صهیونیستی را برای پاسخگویی در مورد این حمله به وزارت خارجه فرا خواهد خواند.

با این وجود مردم قاهره به شدت خشمگین هستند و خواستار اخراج بی قید و شرط سفیر رژیم صهیونیستی و معذرت خواهی رسمی این رژیم از دولت و ملت مصر هستند.

نوشته شده توسط در تاریخ شنبه, 20th آگوست 2011 | ۱۲۲۰بازدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.