صفحات قرآن، حدیث و نهج‌البلاغه پایگاه اطلاع‌رسانی رهبر انقلاب آغاز به کار کرد

همزمان با لیالی قدر و نزول کلام‌الله مجید، پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای، جهت دسترسی آسان‌تر مخاطبان به اندیشه‌های قرآنی و حدیثی رهبر انقلاب اسلامی، صفحات قرآن، حدیث و نهج‌البلاغه خود را رونمایی کرد.

در این صفحات، هر فرازی که حاوی هرگونه استفاده‌ی رهبر معظم انقلاب از نصوص دینی شامل کلام‌الله و بیانات از قول، فعل و تقریر معصومین‌(علیهم‌السلام) – به زبان عربی و یا فارسی- در آن صورت گرفته باشد به عنوان فیش قرآنی، حدیثی و یا نهج‌البلاغه مد نظر قرار گرفته و در دسته‌بندی‌های موضوعی و تاریخی در دسترس کاربران محترم قرار داده شده است.

در این صفحات علاوه بر ارائه اصل فیش‌ها، عناوین محتوایی هر فیش، نمایه‌های هر فیش و در صورت لزوم مصادر(منابع) مربوط به هر یک از فیش‌ها نیز در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد. ارائه مطالب در هر یک از صفحات، علاوه بر ترتیب‌های مربوط به هر یک از انواع قرآن، حدیث و نهج‌البلاغه، بصورت موضوعی نیز امکان پذیر شده و موتور جستجو نیز کاربران را در دستیابی به مطالب مورد نظرشان یاری خواهد نمود.

کاربران می‌توانند از طریق صفحه بیانات سایت (http://farsi.khamenei.ir/speech) به صفحات جدید دست پیدا کرده و یا مستقیما از طریق آدرس‌های ذیل به هر یک از صفحات مراجعه نمایند:

صفحه قرآن: http://farsi.khamenei.ir/speech-quran

صفحه حدیث: http://farsi.khamenei.ir/speech-hadis

صفحه نهج‌البلاغه: http://farsi.khamenei.ir/speech-nahj

نوشته شده توسط در تاریخ دوشنبه, 22nd آگوست 2011 | ۱۲۳۳بازدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.