وزیر آموزش و پرورش خبر داد:

تمامی مدارس کشور تا سه سال دیگر هوشمند می شوند

طبق برنامه ریزی انجام شده تا سه سال آینده تمام مدارس کشور به نوع هوشمند تبدیل می شوند.

وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه تاکنون یک هزار مدرسه هوشمند به تجهیزات مختلف مجهز و فعال شده اند گفت: طبق برنامه ریزی انجام شده تا سه سال آینده تمام مدارس کشور به نوع هوشمند تبدیل می شوند.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دولت به نقل از ایرنا،حمیدرضا حاجی بابایی شامگاه یکشنبه پس از نشست هیات دولت در جمع خبرنگاران افزود : نوع تدریس و کیفیت آموزش در مدارس هوشمند نسبت به مدارس عادی دگرگون خواهد شد.وی افزود: در این نوع مدارس با استفاده از اینترانت ملی تمام دانش ها و مطالب علمی در اختیار دانش آموزان قرار می گیرد.
** افزایش کیفیت آموزش در مدارس دولتی
حاجی بابایی همچنین در پاسخ به سوالی در خصوص کیفیت مدارس دولتی نسبت به مدارس غیردولتی اظهار داشت : با توجه به اقدامات انجام شده و تجهیز مدارس دولتی امسال استقبال از ثبت نام در این نوع مدارس بسیار بیشتر شده است.
وی با تاکید بر اینکه کیفیت آموزش در مدارس دولتی در سطح بالایی قرار دارد، اظهار داشت: رقابت علمی بسیار خوبی میان مدارس دولتی و غیردولتی وجود دارد.
وزیر آموزش و پرورش با اشاره به لزوم تجهیز مدارس دولتی به وسایل آموزشی پیشرفته گفت :‌ طی دوسال اخیر اعتبارات بسیاری برای تجهیز مدارس دولتی اختصاص یافته و این مدارس از نظر کیفیت روند خوبی را طی می کنند.
** ۹۰ درصد نیروهای آموزش و پرورش دوره های تخصصی را طی کرده اند
وی در ادامه با بیان اینکه در سال تحصیلی جاری به سمت تخصصی کردن نیروهای انسانی در وزارت آموزش و پرورش حرکت کرده ایم گفت: میزان نیروهای انسانی متخصص در آموزش و پرورش از ۷۸ به ۹۰ درصد رسیده است.وزیر آموزش و پرورش یادآور شد: برنامه ما در آموزش و پرورش ساماندهی نیروهای انسانی و تخصصی شدن آنها است.

 

نوشته شده توسط در تاریخ یکشنبه, 25th سپتامبر 2011 | ۹۵۶بازدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.