آیت‌الله علوی گرگانی:
اصلاح تا زمانی‌ که در فیلم‌ها شاهد بد‌حجابی هستیم،‌ ممکن نیست

خبرگزاری فارس: استاد حوزه علمیه قم تاکید کرد: تا زمانی‌که در نمایش‌ها، فیلم‌ها و‌ سمینارها شاهد مصادیق بی‌حجابی هستیم،‌ نمی‌توانیم انتظار اصلاح جامعه را داشته باشیم.


به گزارش خبرگزاری فارس از قم، آیت‌الله سید محمدعلی علوی گرگانی ظهر امروز در دیدار جمعی از افسران قرارگاه خاتم‌الانبیای سپاه پاسداران استان قم به بررسی مسئله عفاف و حجاب در جامعه پرداخت و بر لزوم بر طرف کردن مقوله‌ بدحجابی تاکید کرد.
وی با اشاره به رهنمودهای مقام معظم رهبری و مراجع عظام تقلید در مورد مسئله عفاف و حجاب گفت: حجاب زمینه عفاف است و این ملت با توجه به خسارت‌ها و زیان‌های بسیاری که در طول سال‌های طولانی دیده‌ است، هرگز اجازه نمی‌دهد تا خارجی‌ها عفاف و حجاب او را از بین ببرند.
استاد حوزه علمیه قم اظهار کرد: تا زمانی‌که در نمایش‌ها، فیلم‌ها و‌ سمینارها شاهد مصادیق بی‌حجابی هستیم،‌ نمی‌توانیم انتظار اصلاح جامعه را داشته باشیم.
وی در ادامه سخنان خود بیان کرد: اگر جامعه پالایش شده باشد،‌ هر فردی که دارای مشکل باشد، به‌ راحتی قابل تشخیص بوده و جامعه به آن اعتراض می‌کند.
علوی گرگانی تصریح کرد: تنها زمانی مشکل بدحجابی و بی‌حجابی در جامعه بر طرف می‌شود که خودمان نیز به آن عمل کنیم.
وی با بررسی راه‌های مقابله با بدحجابی در جامعه ابراز داشت: برای حل مشکل بدحجابی و رسیدن به حجاب مطلوب باید از خانواده‌ها، نزدیکان، ادارات و ارگان‌ها شروع کنیم.

نوشته شده توسط در تاریخ یکشنبه, 30th می 2010 | ۸۸۹بازدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.