آیت‌الله مهدوی کنی در دانشگاه امام صادق(ع):
دشمن از جدائی‌ اصولگرایان سواستفاده می‌کند

به نقل از خبرگزاری فارس: دبیرکل جامعه روحانیت مبارز گفت: باید نشست و برخی از اختلافات را با صحبت حل کرد اما در این مقطع جدایی‌ها حتی به حسن نیت هم که باشد، خوب نیست و دشمن از آن سوءاستفاده می‌کند.

خبرگزاری فارس: دشمن از جدائی‌ اصولگرایان سواستفاده می‌کند

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، آیت‌الله محمدرضا مهدوی‌کنی دبیرکل جامعه روحانیت مبارز در مراسم عمامه‌گذاری جمعی از دانشجویان دانشگاه امام صادق(ع) که بعداز ظهر امروز دوشنبه در مسجد دانشگاه امام صادق(ع) برگزار شد، با تبریک عید سعید غدیرخم گفت: عیدالله الاکبر بسیار اهمیت دارد و از افتخارات شیعیان است و مرحوم آیت‌الله امینی نیز می‌فرمودند عید غدیر بر حامیان اهل بیت، عید بزرگی است.

وی با اشاره به فرمایش امام‌خمینی(ره) درخصوص حفظ نظام اسلامی گفت: اگر اصل نظام زیر سؤال برود، فروع آن دیگر مطرح نیست.

آیت‌الله مهدوی‌کنی خاطرنشان کرد: به دوستان انقلابی و اصول‌گرایانی که اساس انقلاب را قبول دارند، اعلام می‌کنم که بر حفظ اصل نظام اسلامی تلاش کنند.

رئیس مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: ممکن است اختلاف سلیقه‌هایی وجود داشته باشد که امری طبیعی است اما متعدد بیان داشتم که باید با یکدیگر وحدت داشته باشیم و در قرآن‌کریم این‌گونه بیان نشده که دعوا و اختلاف وجود داشته باشد.

دبیرکل جامعه روحانیت مبارز تأکید کرد: شاید میان اصول‌گرایان که امام، رهبری، قانون‌اساسی و انقلاب اسلامی را قبول دارند، اختلاف سلیقه‌هایی در کیفیت انتخاب افراد وجود داشته باشد.

آیت‌الله مهدوی‌کنی اظهار داشت: برای آخرین بار به دوستانی که به اسامی مختلف در مقابل ۸+۷ درآمده‌اند نصیحت می‌کنم که ورود پیدا کنند و ما آنها را قبول داریم.

وی با بیان اینکه قبول نداشتن ۸+۷ به ضرر است و دشمن از آن سوءاستفاده می‌کند، تصریح کرد: باید نشست و برخی از اختلافات را با صحبت حل کرد اما در این مقطع جدایی‌ها حتی به حسن نیت هم که باشد، خوب نیست و دشمن از آن سوءاستفاده می‌کند.

آیت‌الله مهدوی‌کنی با بیان اینکه برخی از سایت‌های خبری مطالبی را عنوان می‌کنند که موجب دعوا و درگیری می‌شود، گفت: بنده در روز عید غدیرخم و ۶۴ سال پیش معمم شدم اما افتخار دارم که همواره در مسیر انقلاب بوده‌ام. 

رئیس مجلس خبرگان رهبری در پایان خاطرنشان کرد: روحانیت آثار و نمودهایی دارد که باید در عمل، رفتار و گفتار نشان داده شود. روحانی باید با فقه، اصول، تاریخ اسلام و آیات قرآن آشنایی کامل داشته باشد.

نوشته شده توسط در تاریخ دوشنبه, 14th نوامبر 2011 | ۹۹۶بازدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.