سجادی در گفت‌وگو با فارس:
جبهه متحد اصولگرایان مورد وثوق قاطبه اصولگرایان است

به نقل از خبرگزاری فارس: سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری گفت: جبهه متحد اصولگرایان مورد وثوق قاطبه اصولگرایان است و راهبرد این جبهه برای انتخابات آتی وحدت حداکثری اصولگرایان است. چرا که حرکت اصولگرایان در مسیر وحدت موجب ناامیدی آمریکا و دشمنان انقلاب خواهد شد.

خبرگزاری فارس: جبهه متحد اصولگرایان مورد وثوق قاطبه اصولگرایان است

سید کمال‌الدین سجادی سخنگوی جبهه پیروان خط امام رهبری در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، با اشاره به تلاش دشمنان انقلاب برای اختلاف افکنی در جبهه اصولگرایان، گفت: وحدت کلید واژه و راهبرد اصولگرایان برای انتخابات آتی مجلس است و با توجه به اهمیت وحدت در شرایط کنونی، اصولگرایان راهی جز وحدت نداشته و ندارند.

وی با بیان اینکه وحدت در جبهه اصولگرایی حاصل شده است و برخی اختلاف‌سلیقه‌ها در جبهه اصولگرایی عمیق و راهبردی نیست، گفت: با وحدت اصولگرایان، فتنه‌گران و منحرفان در انتخابات شکست خواهند خورد و شکست آنها برای اصولگرایان که به دنبال احیای ارزش‌های انقلاب اسلامی هستند، حائز اهمیت است.

سجادی با بیان اینکه آمریکایی‌ها بعد از شکست در منطقه با تلاش و برنامه‌ریزی برای اختلاف‌افکنی در جبهه اصولگرایی قصد دارد انشقاق در بین نیروهای انقلاب را کلید بزند، گفت: هوشیاری و تدبیر بزرگانی چون آیت‌الله مهدوی‌کنی و آیت‌الله یزدی توطئه آمریکا و دشمنان انقلاب را خنثی خواهد کرد.

سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری با بیان اینکه تبعیت اصولگرایان از اصولی چون ولایت فقیه و منویات رهبر معظم انقلاب وحدت را در جبهه اصولگرایی به وجود آورده است، اظهار داشت: اصولگرایان برای وحدت در جبهه اصولگرایی با اشترکات تمرکز خواهند کرد و برخی اختلاف‌سلیقه‌ها مانع از وحدت نخواهد شد.

وی همچنین گفت: جبهه متحد اصولگرایان مورد وثوق قاطبه اصولگرایان است و راهبرد این جبهه برای انتخابات آتی وحدت حداکثری اصولگرایان است. چرا که حرکت اصولگرایان در مسیر وحدت موجب ناامیدی آمریکا و دشمنان انقلاب خواهد شد.

سجادی در پایان گفت که وحدت نیروهای انقلاب و اصولگرا برای انتخابات آتی بهترین همراهی با بیداری اسلامی در کشورهای اسلامی است.

نوشته شده توسط در تاریخ چهارشنبه, 16th نوامبر 2011 | ۹۸۴بازدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.