پیام تسلیت رهبر معظم انقلاب: شهادت برای ما مایه برکت و عروج برتر است
حادثه خونین شهادت عناصر ممتاز سپاه و سردار مقدم دانشمند بی ادعا واقعیتی تلخ بود

به نقل از خبرگزاری فارس: حضرت آیت الله خامنه‌ای در پیامی خاطر نشان کردند: حادثه خونین در یکی از مراکز پشتیبانی سپاه پاسداران که به شهادت جمعی از عناصر ممتاز آن سازمان و در پیشاپیش آنان سردار عالی قدر، دانشمند برجسته و پارسای بی ادعا، سردار حسن مقدم انجامید، واقعیتی تلخ و اندوهبار بود.

خبرگزاری فارس: حادثه خونین شهادت عناصر ممتاز سپاه و سردار مقدم دانشمند بی ادعا واقعیتی تلخ بود

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر مقام معظم رهبری، متن پیام مقام معظم رهبری به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

حادثه خونین در یکی از مراکز پشتیبانی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که به شهادت جمعی از عناصر ممتاز آن سازمان و در پیشاپیش آنان سردار عالی قدر، دانشمند برجسته و پارسای بی ادعا، سردار حسن مقدم انجامید، واقعیتی تلخ و اندوهبار بود.

آن جان بر کفان نستوه با سینه گشاده و عزم راسخ همواره به پیشباز خطر شتافته و در دوران دفاع مقدس و پس از آن، هرگز احساس خستگی به خود راه ندادند. شهادت، بی شک برترین آرزوی آنان بود. لیکن فقدان مردان بزرگ در هر کشور و جامعه ئی برای آن مردم و آن کشور خسارت و تأسف بار است.

ما همه در غم این عزیزان با خانواده های گرامی آنان شریک و همدردیم. خدا را شکر که محصول تلاشهای آنان هم‌اکنون در اختیار مردان جهاد است و تربیت شدگان آن مجموعه، از کفایت لازم برای ادامه ی آن خط نورانی برخوردارند.

عزیزان من؛ امیدوار به تفضل بی انقطاع حضرت حق، و با استمداد از ارواح شهیدانتان، تلاش و همت را دو چندان کنید تا همه بیش از پیش بدانند که شهادت برای ما توفیق الهی و مایه ی برکت و عروج برتر است.

تسلیت صمیمانه ی خود را به بازماندگان و دوستان و همکاران این شهدا تقدیم می دارم.

سیدعلی خامنه ای
۲۵/آبان/۱۳۹۰

نوشته شده توسط در تاریخ چهارشنبه, 16th نوامبر 2011 | ۱۱۷۲بازدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.