رئیس دفتر رهبر معظم انقلاب: لعنت خدا بر کسانی که با اسم امام در مقابل امام می ایستند

رئیس دفتر رهبر معظم انقلاب با انتقاد از رفتار و مواضع مدعیان خط امام گفت: خدا لعنت کند افرادی را که با اسم امام در مقابل امام می ایستند.
به گزارش رسا، حجت الاسلام والمسلمین محمدی گلپایگانی، رئیس دفتر مقام معظم رهبری در جمع طلاب حوزه علمیه اصفهان در مدرسه علمیه صدر بازار، مردم سالاری دینی را از ابتکارات امام خمینی(ره) دانست و گفت: امام همواره تاکید داشت که ما خدمتگزار مردم هستیم و همین راز محبوبیت امام(ره) بود به گونه ای که پس از ۲۱ سال جمعیت میلیونی ۱۴ خرداد امسال نشان داد که مردم هنوز عاشق خط امام خمینی هستند.
وی افزود: خدا لعنت کند افرادی را که با اسم امام در مقابل خط اصلی امام می ایستند و حریم امام را رعایت نمی کنند.
حجت الاسلام والمسلمین محمدی گلپایگانی، نعمت حضور رهبر فرزانه انقلاب را نعمتی بزرگ و بی بدیل عنوان کرد و بیان داشت: به برکت مدیریت ایشان انقلاب اسلامی در عرصه های مختلف آن چنان پیشرفتی داشته است که باید به آن جهش نام داد.
وی با اشاره به همراهی چندین ساله اش با رهبر انقلاب، تاکید کرد: مظاهر فریبنده دنیا نتوانسته است در وجود رهبر انقلاب ذره ای تاثیر بگذارد.
حجت الاسلام محمدی گلپایگانی در پایان با اشاره به نقش آیت الله مظاهری در اداره حوزه علمیه اصفهان اظهار داشت: در دیداری که با آیت الله مظاهری داشتم، ایشان گفتند آقای محمدی من و تو هم باید فدای مقام معظم رهبری شویم.

نوشته شده توسط در تاریخ سه‌شنبه, 22nd ژوئن 2010 | ۸۹۷بازدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.