۱۰ تیر ۱۳۸۹

بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی شریف با انتشار بیانیه ای ضمن حمایت از اقدام انقلابی دانشجویان این دانشگاه در اخراح یکی از سران فتنه از مسجد این دانشگاه از حمایت برخی از مسئولین این دانشگاه از سران فتنه ابراز تعجب کرد.

به گزارش شبکه خبر دانشجو متن بیانیه بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی شریف بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
قل لن ینفعکم الفرار ان فررتم من الموت او القتل و اذا لا تمتعون الا قلیلا
« بگو اگر از مرگ یا کشته شدن فرار کنید این فرار سودی به حال شما نخواهد داشت و در آن هنگام جز بهره کمی از زندگانی نخواهید برد»

در بعد ظهر روز ۳شنبه مورخ ۸/۴/۸۹ ، دانشگاه صنعتی شریف شاهد حادثه ای ناگوار بوده که اگر پایمردی دانشجویان مسلمان بر سر اصول و خطوط قرمز انقلاب اسلامی نبود اینک ننگی بر تارک دانشگاه شهید مجید شریف واقفی می خورد که تا ابد مایه شرمساری همه دل بستگان به دانشگاه می بود.

ببینید کار ما به کجا رسیده است که آن شیخ خائن به خود اجازه می دهد با ورود به مسجد دانشگاه، مقدس ترین نهادهای این سرزمین را آلوده کند؟! گویی آقایان فراموش کرده اند رسم جنبش دانشجویی و سرآغاز آن را. آن روزها سه دانشجوی مسلمان به جرم فریاد کشیدن بر سر دولت مداران آمریکا قربانی شده و امروز دانشجویان مسلمان دانشگاه به جرم فریاد کشیدن بر سر نوکران بی جیره مواجب آمریکا آماج تهمت ها و توهین های عده ای عافیت طلب نفوذ کرده در کرسی های فرهنگی این دانشگاه قرار گرفته اند. بدانید که دانشجویان مسلمان به تاسی از قران کریم از ملامت هیج ملامتگری نمی هراسند و لا یخافون لومه لائم .

وفا کنیم و ملامت کشیم و خوش باشیم که در طریقت ما کافریست رنجیدن

ضمن تسلیت درگذشت پدر استاد متعهد و انقلابی مان، دکتر عارف؛ مفتخریم بر آنکه اجازه نداده دانشگاه مان بیش تر از چند لحظه آلوده به وجود فتنه گران علیه نظام اسلامی شود. مگر ما چه کرده ایم به جز عمل به وصیت پیر جمارانی مان؟! هنگامی که برخی مسئولین دانشگاه ما، مثل مشاور فرهنگی ریاست محترم و دیگرانی که مصلحت به بردن نانمشان در این بیانیه نیست درک نکرده اند که «الفتنه اشد من القتل» و از یاد برده اند که رسول خدا (ص) مسجد را بر سر منافقین خراب نمودند عموم مردم و دانشجویان باید اقدام کنند و منحرفین را به دانشگاه راه ندهند.

آقایانی که در شوراهای دانشگاه سخن از احترام فتنه گران گفته و یا نگران حرمت روحانیون هستند پاسخ دهند در هنگام توهین به تمام مقدسات اسلامی در همین دانشگاه کجا بودند؟! یا حداقل بگویند در حالی که همیشه سخن از حمایت از دانشجویان مدهبی و انقلابی گفته، چرا در مقابل احضار دانشجویان مومن دانشگاه به کمیته انضباطی، آن هم به اتهاماتی خنده دار سکوت پیشه کرده اند؟!

البته باید تاکید کنیم که از ایستادگی ریاست محترم و مدریت فرهنگی دانشگاه در حمایت از اقدام انقلابی دانشجویان مسلمان بسیار متشکر هستیم.

بدانید که برخورد ما با این فتنه گر به دلیل رعایت حرمت مجلس ختم پدر دکتر عارف، بسیار ناچیزتر از استحقاق سران فتنه بود. بنابراین اعلام می داریم در صورت آنکه حتی خیال تکرار چنین حوادثی را در اذهان خود داشته باشند با برخوردی از سوی دانشجویان مسلمان مواجه شده که از کرده خود تا سال ها پشیمان بمانند.

والسلام علی من اتبع الهدی.

نوشته شده توسط در تاریخ پنج‌شنبه, 1st جولای 2010 | ۹۴۳بازدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.