تکرار/ سردار فضلی:
بسیج در مبارزه با مواد مخدر قاطعانه حضور خواهد داشت

خبرگزاری فارس: جانشین سازمان بسیج مستضعفین گفت: بسیج حضور فعالانه در امر مبارزه با مواد مخدر در حوزه‌های مبارزه، پیشگیری، آموزش، فرهنگی و غیره داشته که حضور دراین عرصه‌ها قاطعانه‌تر از گذشته ادامه خواهد داشت.

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی سپاه، سردار علی فضلی جانشین سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به هماهنگی بین ستاد مبارزه با مواد مخدر و سازمان بسیج مستضعفین کشور، اظهار داشت: بسیج حضور فعالانه در امر مبارزه با مواد مخدر درحوزه‌های مبارزه، پیشگیری، آموزش، فرهنگی و غیره داشته که حضور دراین عرصه‌ها قاطعانه‌تر از گذشته ادامه خواهد داشت.
جانشین سازمان بسیج مستضعفین افزود: هفته گذشته ستاد مبارزه با مواد مخدر با حضور رئیس جمهور تشکیل جلسه داد که در آن جلسه به همکاری جدی تمامی دستگاه‌ها و سازمان‌ها تاکید شد.
فضلی با بیان اینکه سازمان بسیج مستضعفین عضو ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور است، تصریح کرد: ستاد مبارزه با مواد مخدر خواهان مشارکت جدی‌تر بسیج در امر مبارزه با مواد مخدر به خصوص مبارزه، آموزش و پیشگیری است.
وی در ادامه خاطرنشان کرد: بسیج سازندگی در سال‌های گذشته کلاس‌های متعددی در سطح کشور تشکیل داده و به نتایج مطلوبی نیز رسیده است.
جانشین سازمان بسیج مستضعفین با تاکید براینکه برخورد قاطعانه‌ای با عوامل خرده فروش و حرفه‌ای مواد مخدر صورت خواهد گرفت، افزود: قاچاقچیان امروز می‌خواهند این نهاد خانمانسوز را در جامعه به خصوص در بین جوانان شیوع دهند.
وی درباره آثار و نتایج فعالیت بسیج در امر مبارزه با مواد مخدر درسال‌های گذشته گفت: این مبارزات آثار خوبی از جمله کاهش معتادین و درمان آنان، پیشگیری از اعتیاد وآموزش و غیره داشته است.
فضلی در پایان تاکید کرد: این مبارزات قاطعانه‌تر از گذشته دامه خواهد داشت.

نوشته شده توسط در تاریخ شنبه, 3rd جولای 2010 | ۹۴۵بازدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.