طی حکمی از سوی فرمانده معظم کل قوا؛

سردار علی فدوی به عنوان فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران منصوب شد.خبرگزاری فارس: حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در حکمی سردار دریادار پاسدار علی فدوی را به سمت فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی منصوب کردند.

 

 

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای فرمانده معظم کل قوا طی حکمی سردار دریادار پاسدار علی فدوی را به سمت فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی منصوب کردند.

متن حکم رهبر انقلاب اسلامی به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

سردار دریادار پاسدار علی فدوی

نظر به انتصاب سردار دریادار صفاری به سمت فرماندهی دانشگاه افسری و تربیت پاسداری سپاه، بنا به پیشنهاد فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شما را با توجه به تجارب و خدمات ارزنده و شایستگی‌های لازم به عنوان فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی منصوب می کنم. انتظار می‌رود با بهره‌گیری از کارکنان متدین و کارآمد آن نیرو و دستیابی به تجهیزات مناسب، روند روبه رشد آمادگی آن نیرو در اجرای مأموریت‌های محوله شتاب لازم را بگیرد.

لازم می‌دانم از زحمات و تلاش‌های مخلصانه سردار صفاری و انجام رزمایش‌های مفید و سودمند در طول دوره تصدی ده ساله قدردانی کنم.

توفیقات الهی و توجهات حضرت بقیه‌الله الاعظم ارواحنا فداه را برای همه‌ شما مسئلت می‌کنم.

سیّدعلی خامنه‌ای

۱۳ اردیبهشت ماه ۱۳۸۹

نوشته شده توسط در تاریخ دوشنبه, 3rd می 2010 | ۱۰۵۶بازدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.