با انتشار یک نوار ویدئویی فاش شد؛
اقدام توهین‌آمیز صهیونیست‌ها در حرم ابراهیمی هنگام پخش اذان

خبرگزاری فارس: سربازان رژیم صهیونیستی در اقدامی موهن، هنگام پخش اذان در اطراف حرم ابراهیمی در فلسطین اشغالی، با پخش موسیقی پاپ به انجام حرکات موزون پرداختند.

به گزارش مانیتورینگ فارس به نقل از شبکه تلویزیونی الجزیره، فیلمی از سربازان رژیم صهیونیستی در اطراف حرم مبارک ابراهیمی در پایگاه‌های اینترنتی منتشر شده است، بازتاب گسترده‌ای در رسانه‌های جهان داشته‌است.
بر اساس آنچه در این فیلم ویدئویی آمده، به موازات پخش صدای اذان در حرم ابراهیمی و اطراف آن در الخلیل، سربازان رژیم صهیونیستی ضمن پخش موسیقی پاپ آمریکائی در اطراف حرم، صدای اذان را متوقف و به انجام حرکات موزون در اطراف حرم ابراهیمی پرداختند.
بر اساس این گزارش، این اقدام سربازان رژیم اشغالگر قدس در حالی صورت می‌گیرد که این سربازان در حال اجرای تدابیر امنیتی و در حالت آماده‌باش بوده و «نتانیاهو» نخست‌وزیر این رژیم نیز در حال حاضر در واشنگتن در حال رایزنی است تا با استفاده از مضامین توراتی، تصرف سرزمین مادری‌ مردم فلسطین را توجیه کند.
این اقدام سربازان صهیونیست در حالی صورت می‌گیرد که باراک اوباما، رئیس جمهور آمریکا به عنوان حامی اصلی رژیم صهیونیستی پیش از این مدعی شده بود که با صدای اذان آشنا بوده و از تعلق خاطر خود به مسلمانان صحبت کرده است.

نوشته شده توسط در تاریخ چهارشنبه, 7th جولای 2010 | ۸۹۷بازدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.