حجاب ممنوع نمیشود؛حضرت مریم محجبه بود

وقتی حضرت مریم با حجاب بوده چطور می‌توان آن را ممنوع کرد؟! این پاسخی بود که وزیر کشور ایتالیا به گروهی از سکولارهای تندرو و مخالف حجاب داد.

وزیر کشور ایتالیا خطاب به سکولارهای افراطی خواهان ممنوعیت حجاب در کشورش گفت: وقتی حضرت مریم س همیشه حجاب بر سر داشته است، پس چگونه از من انتظار دارید با حجاب زنان مسلمان مخالفت کنم؟

با وجود فشارهای شدید محافل سکولار داخلی،‌ “جولیانو آماتو” وزیر کشور ایتالیا بار دیگر اعلام کرد که حجاب مسئله‌ای است که مورد تایید حضرت مریم(س) بوده است و وی نیز به‌عنوان وزیر کشور  هرگز با ممنوعیت آن برای زنان مسلمان در این کشور موافقت نخواهد کرد.

وی افزود: حضرت مریم(س) مادر پیامبر ما عیسی مسیح و محجبه بود ؛ در این صورت چطور می‌توانم با ممنوعیت حجاب در کشورم موافقت کنم؟

براساس این گزارش، گروه‌ها و محافل سکولار افراطی در ایتالیا همواره خواستار منع حجاب برای زنان مسلمان مقیم ایتالیا و نیز زنان ایتالیایی مسلمان هستند و ادعا می‌کنند که حجاب خطری برای فرهنگ مسیحیت در این کشور است.

 

در همین حال گروهی از سکولارهای افراطی ایتالیا، حتی خواستار دست‌کاری در تابلوهای مربوط به حضرت مریم هستند و می‌خواهند تابلوهای با حجاب ایشان حذف و به جای آن،‌ فقط تابلوهایی که به صورت بی‌حجاب از ایشان به تصویر کشیده شده،‌ ارائه شود.

در سالهای اخیر کشورهای اروپایی اسلام ستیزی و برخورد با نمادهای اسلامی از جمله مناره مساجد و حجاب زنان مسلمان را اغاز کرده اند.

در تازه ترین موج اسلام ستیزی چندی پیش فرانسه استفاده از روبند را در اماکن عمومی ممنوع اعلام کرد.

 

نوشته شده توسط در تاریخ یکشنبه, 25th جولای 2010 | ۹۴۰بازدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.