پناهندگی فرمانده صهیونیست به لبنان

یک روزنامه لبنانی اعلام کرد که یک افسر صهیونیست که تقاضای پناهندگی در لبنان را کرده است، می‌گوید اطلاعاتی در مورد ترور نخست‌وزیر اسبق لبنان دارد.




به گزارش مشرق، روزنامه الدیار لبنان امروز در خبری شگفت‌انگیز اعلام کرد که یک شاهد جدید در روند تحقیقات در مورد ترور رفیق الحریری وارد شده است، وی مدعی است که وکیل است و پیش از این افسر ارتش رژیم صهیونیستی بوده است.
این اسرائیلی با مراجعه به سفارت لبنان در پراگ پایتخت جمهوری چک اعلام کرده است که قصد پناهندگی سیاسی در لبنان را دارد و اطلاعاتی را از داخل سرزمین‌های اشغالی در مورد ترور حریری دارد.
سفارت لبنان در پراگ به وی ابلاغ کرده است که مسؤول تصمیم‌گیری در این زمینه نیست و این موضوع را به وزارت خارجه لبنان ابلاغ می کند و منتظر صدور دستورات لازم در این خصوص خواهد ماند.
این موضوع در عین حال به وزارت کشور لبنان نیز ابلاغ شده است.این فرد قصد دارد تا در نشستی مطبوعاتی تمام آنچه را که در رابطه با ترور حریری می‌داند، بیان کند.
در صورت درست بودن این خبر احتمالاً بعد از سخنان و شواهد سید “حسن نصرالله” دبیرکل حزب‌الله لبنان باب جدیدی در خصوص دست داشتن رژیم صهیونیستی در ترور حریری باز شود.هنوز هیچ واکنشی نسبت به تأیید یا تکذیب این خبر ارائه نشده است.
نوشته شده توسط در تاریخ جمعه, 20th آگوست 2010 | ۹۱۶بازدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.