حاج منصور ارضی در جمع مناجات کنندگان در مسجد ارک تهران گفت: تا آخرین لحظه عمرمان هرگز با آمریکا مذاکره نخواهیم کرد و هرکس که بگوید می خواهد با آنها مذاکره کند مورد تمسخر قرار می گیرد.

به گزارش خبرنگار جهان وی ادامه داد: همایش ایرانیان خارج از کشور که در روزهای اخیر تشکیل شده بود تنها به این دلیل بود که بیایند این مسئله مذاکره با آمریکا را برای مردم جا بیاندازند اما خداوند آنها را ضایع کرد. 

این مداح مشهور خاطرنشان کرد: عده ای از منافقان اکنون در سایت های خبری خود آورده اند که باید روز قدس شعار استیضاح مقام معظم رهبری را سر دهند و از اکنون برنامه ریزی خود را برای اهانت به مقام عظمای ولایت را آغاز کرده اند.

وی تصریح کرد: اگر موضع گیری آنها را از ابتدا به دقت نگاه کنیم اصلا با برنامه هسته ای ما کاری نداشتند، آنها می خواستند که مقام معظم رهبری را نشانه بگیرند. 

حاج منصور ارضی با اشاره به اتفاقاتی که در روز اول ماه رمضان (در ماجرای تعرض به محسن رضائی)در مسجد ارک تهران رخ داد گفت: آن دسته از افرادی که به دنبال این امر بودند که چرا من به ظاهر به آن آقا احترام گذاشتم بدانند که رادیو فردا که برای ضد انقلاب است در یک برنامه که حدود ۳ ساعت طول کشید به این موضوع پرداخت و گفت که لباس شخصی های منصوب به من به فلان شخص که از سرداران جنگ بوده است حمله کردند.
وی ادامه داد: من باید بگویم ببینید این کار های غلط شما به کجا ها که نرسید.
وی با اشاره به حرکت هایی که اکنون رئیس دفتر رئیس جمهور انجام می دهد تصریح کرد: این آقا اکنون در حال کار کردن برروی کارخانه ها است تا بتواند بچه های متعهد را از آنجا خارج کند ونیروهایی که خودش می خواهد  برآنجا مستقر کند که خداوند نخواهد گذاشت این آقا به مقاصد خود برسد.
حاج منصور در گوشه ای دیگر از سخناناش گفت: مبلغ ۹ میلیارد تومان بابت همایش ایرانیان خارج از کشور خرج شد و آنها اکنون برگشته اند و دیگر کاری به ایران ندارند اما عده ای از همین همسایه های نزدیک ما شب ها گرسنه می خوابند که ما به آنها دقت نمی کنیم.

نوشته شده توسط در تاریخ شنبه, 21st آگوست 2010 | ۹۲۵بازدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.