“دیتر بدنارس” خبرنگار هتاک هفته نامه اشپیگل که که علاوه بر مواضع خصمانه این هفته نامه آلمانی، شخص او ید طولایی در فحاشی و استفاده از الفاظ رکیک و زننده علیه مقامات عالی نظام را دارد، بر اساس برخی ارتباطات خاص به کشور وارد شده و پس از گفت‌وگوی اختصاصی با وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی، کشور را ترک کرد.

به گزارش رجانیوز، “بدنارس” سال‌هاست با ارتباطات ویژه برخلاف مواضع هتاکانه به‌راحتی ویزای ایران را اخذ کرده و علی‌‌‌‌‌رغم تهمت‌هایی که به مقامات عالی جمهوری اسلامی وارد می کند، هر بار با روابط خاص با مدیران میانی وارد کشور می شود و سپس با توشه ای از اتهامات ناروا ایران را ترک می‌کند؛ اتهاماتی که اگر هرکدام از آن‌ها را در آلمان به یکی از مقامات آن کشور وارد می کرد، تا آخر عمر باید پشت میله‌های زندان می‌ماند.

به‌عنوان نمونه پس از رهبر انقلاب از مشت آهنین و دستکش مخملی امریکا سخن به‌میان آوردند، “بدنارس” در مقاله ۲۹ جون ۲۰۰۹ خود از قدرت ایران در “مشت آهنین” نوشت و افزود “درپاسخ به دستورات اکید (آیت‌الله) خامنه‌ای رهبر عالی ایران، بسیج که مستقیماً تحت نظر او فعالیت می کند و سپاه پاسداران “مخوف” موجی از ضرب و شتم و قتل را آغاز کردند!

در ادامه این نوشته آمده است که در زد و خورد تظاهرات کنندگان آرام با “چاقو کشان” دولتی ده‌ها نفر کشته شدند.

او در مقاله دیگری با اهانت‌های صریح به رهبر معظم انقلاب ادعا می‌کند که ایشان کاریزما و صلاحیت رهبری مذهبی را نداشته است..

 وی در مقاله دیگری پس از انتخابات ادعا می کند که کانون اصلی برخورد ها متوجه رهبر ایران است به‌خاطر اینکه او ارتباط خود را با مطالبات مردمی! قطع کرده و با مردم ارتباطی ندارد.

او که نخستین بار ازطریق همین ارتباطات ویژه با رئیس جمهور کشورمان مصاحبه کرده بود، پس از مصاحبه در هفته نامه اشپیگل او را “کوتوله” نامیده بود.

دفعه قبل که “بدنارس” به ایران سفر کرد، مصاحبه‌های جعلی به نقل از دو تن از مقامات جمهوری اسلامی مصاحبه‌های جعلی در هفته نامه خود منتشر کرد که این دو مقام نیز با ارسال نامه به معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به همراه مستندات اعلام کردند که هیچ مصاحبه‌ای با خبرنگار آلمانی نداشته‌‌‌‌اند و خواهان تذکر به وی و جبران اشتباهات شدند.

نوشته شده توسط در تاریخ دوشنبه, 23rd آگوست 2010 | ۸۶۰بازدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.