اجمالی/ در حاشیه جلسه هیئت دولت- ۳
مصلحی: قوه‌قضا را زیرسؤال نمی‌بریم اما موسویان جاسوس است

خبرگزاری فارس: وزیر اطلاعات گفت: قوه قضاییه ممکن است بر اساس قوانین خود کسی را تبرئه کند اما این بیانگر آن نیست که وی جاسوس نباشد؛ چرا که بر اساس اسناد ما موسویان جاسوس است.


به گزارش خبرنگار حوزه دولت خبرگزاری فارس، حجت السلام والمسلمین حیدر مصلحی وزیر اطلاعات پس از اتمام جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران در خصوص دستگیری شرکت هرمی اوریف‌لیم اظهار داشت: این شرکت‌ها با پشتوانه‌های بیرونی با توجه به اینکه به هیچ وجه موضوع اقتصادی را دنبال نمی‌کنند، تحت هدایت و حمایت سرویس‌ها قرار دارند که ما بلافاصله پس از آنکه متوجه شوند و بخواهند حرکت‌هایی را انجام دهند با آنها برخورد می‌کنیم.

وزیر اطلاعات در خصوص حسین موسویان اعضای تیم هسته‌ای دولت اصلاحات که به جاسوسی متهم بود، اظهار داشت: آنچه در خصوص جاسوس بودن موسویان می‌گوییم بر اساس اسناد و اطلاعات است به همین دلیل بر اساس تعاریف وزارت اطلاعات از جاسوس اطلاعیه وزارت اطلاعات مبنی بر جاسوس بودن وی درست است.

وزیر اطلاعات با بیان اینکه ما نمی‌خواهیم دستگاه قضا را زیرسؤال ببریم، افزود: قوه قضاییه ممکن است بر اساس قوانین خود که ممکن است ضعف یا مشکلی نیز در آن‌ها وجود داشته باشد عمل کرده باشد بنابراین تبرئه وی توسط دستگاه قضا بیانگر آن نیست که جاسوس نباشد؛ چرا که بر اساس اسناد ما ایشان جاسوس محسوب می‌شود.
وی از ارسال اسناد و مدارک در این رابطه به دستگاه قضایی خبر داد.

نوشته شده توسط در تاریخ چهارشنبه, 25th آگوست 2010 | ۱۰۵۹بازدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.