جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی در محکومیت اقدام اخیر متحجرین آمریکایی مبنی بر اهانت و هتک حرمت قرآن کریم بیانیه ای به شرح زیر صادر نمودند:
بسم الله الرحمن الرحیم

وَالسَّمَاء ذَاتِ الرَّجْعِ ﴿۱۱﴾ وَالْأَرْضِ ذَاتِ الصَّدْعِ ﴿۱۲﴾ إِنَّهُ لَقَوْلٌ فَصْلٌ ﴿۱۳﴾ وَمَا هُوَ بِالْهَزْلِ ﴿۱۴﴾ إِنَّهُمْ یَکِیدُونَ کَیْدًا ﴿۱۵﴾ وَأَکِیدُ کَیْدًا ﴿۱۶﴾ فَمَهِّلِ الْکَافِرِینَ أَمْهِلْهُمْ رُوَیْدًا ﴿۱۷﴾ (سوره طارق)

نه سال پس از ماجرای مشکوک یازده سپتامبر که بوش کوچک آن را آغاز جنگ صلیبی نامید، در حالیکه اکثریت مردم جهان حتی در خود آمریکا سناریوی دخالت مسلمانان در آن حادثه را غیرقابل باور دانسته و نقش صهیونیست ها را در آن پررنگ می بینند، نظام سلطه جهانی طراحی و اجرای سناریوی زشت اهانت به قرآن کریم را در دستور کار قرار داد تا به زعم خود با یک تیر چند هدف را نشانه رود که نخستین آن تحریک و القای احساسات ضد اسلامی برای سر پوش گذاشتن بر رسوایی ۱۱ سپتامبر است.

اهانت به مقدسات یک دین الهی از هیچ یک از پیروان ادیان دیگر سر نمی زند، لذا عاملین این قرآن سوزی، پیرو هیچ دینی نیستند. توهین به قرآن کریم توهین به تمام ادیان ابراهیمی است چراکه قرآن تصدیق کننده ادیان و انبیاء الهی پیش از خود (حضرت موسی و عیسی علیهم السلام) است. جلو انداختن یک کشیش فرقه ای افراطی و تاکید رسانه های یهودی بر نقش پر رنگ یک کلیسا در این ماجرای دردآور، پرده از نقشه شوم ایجاد جبهه درگیری مسلمان با مسیحی بر می دارد. جریحه دار شدن احساسات مسلمانان جهان نسبت به این “قرآن سوزی رسانه ای”، زمینه مساعدی برای عملیات تروریستی گروههای دست ساز آمریکا را فراهم کرده، بهانه پیاده شدن نقشه لشکر کشی دیگری را برای آمریکا و متحدانش مهیا می سازد.

هتک حرمت قرآن چند روز پس از خروش مسلمانان سراسر جهان در روز قدس علیه نشست سازش در نیویورک، نشان دهنده خشم آمریکا و اسرائیل از بیداری امت اسلامی و تلاش برای انحراف افکار عمومی مردم دنیا خصوصا مسلمانان از دو مساله مهم امت اسلامی در این روزها یعنی فلسطین و پاکستان است. پاکستان ویران شده از سیل ویرانگر، آماج تهاجم نظامی آمریکا و در معرض اشغال است و فلسطین مظلوم بازیچه سازشی ننگین شده است که نیاز به هشیاری مسلمانان جهان نسبت به بازی جدید و خطرناک استکبار جهانی را مضاعف می سازد.

دولت آمریکا نمی تواند شانه از زیر بار مسوولیت اهانت به کلام خدا خالی کند چراکه این این سناریوی صهیونیستی با چراغ سبز، عدم دخالت و حتی در حلقه حافظت پلیس آمریکا اجرا شد. بسیار غیر قابل باور است که آمریکای مدعی اداره جهان! نتوانسته باشد از این اقدام وقیحانه جلوگیری کند؛ لذا حقوق دانان مستقل کشورهای اسلامی می توانند نسبت به تنظیم شکایت بین المللی از دولت آمریکا و عاملین این جنایت هولناک اقدام کنند.

آن روزها که کاریکاتورهای توهین آمیز کشیده شد یا مسابقه اهانت به پیامبر (ص) طراحی گردید اگر سران برخی کشورهای عربی و اسلامی اقدام قاطعی در مقابل دولتهای غربی انجام می دادند شاید امروز این اهانت وقیحانه را با چشم خونبار شاهد نبودیم. اما امروز امتهای مسلمان نه اقدام به قرآن سوزی و نه سکوت سران بعضا وابسته خود را تحمل نخواهند کرد. جوانان مسلمان بسیاری حاضرند برای دفاع از قرآن خود جان فشانی کنند و هتکان را سر جای خود بنشانند.

دشمنان اسلام در این فاجعه عظیم نیز حماقت خود را به نمایش گذاشتند. قرآن یکی از وجوه مشترک تمام مذاهب اسلامی است و اعتراض به قرآن سوزی به عاملی وحدت آفرین در میان امتهای مسلمان تبدیل شده است و این وحدت را تقویت خواهد کرد. نمرودها و فرعونهای زمان به جنگ خدا رفته و به کلام او توهین کردند؛ غافل از اینکه خداوند غیور است و وعده قطعی داده است که از کتاب مقدس خود حفاظت خواهد کرد: ” إِنَّا نَحْنُ نَزَّلْنَا الذِّکْرَ وَإِنَّا لَهُ لَحَافِظُونَ ﴿۹ – حجر﴾ “. آمرین و عاملین این اهانت باید منتظر عواقب دردناک برای خود باشند. وعده الهی حتمی است و مهلت چند روزه نباید موجب خرسندی آنها باشد.

والسلام

جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی

۲۲ شهریور ۱۳۸۹

نوشته شده توسط در تاریخ دوشنبه, 13th سپتامبر 2010 | ۸۷۳بازدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.