محکومیت حبس زن مسلمان پاکستانی در آمریکا-۹/عضو خانواده صدیقی در گفت‌وگو با فارس:
آمریکا با شکنجه عافیه را مجبور به‌اعتراف دروغ کرد
خبرگزاری فارس: دکتر فوزیه صدیقی محکومیت خواهرش را شکستی برای دادگاه‌ آمریکایی دانست و تصریح کرد که دولت آمریکا خواهرم را شکنجه و مجبور کرد که در دادگاه سخنانی را بیان کند.

دکتر “فوزیه صدیقی ” خواهر “عافیه صدیقی ” در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در کراچی با اشاره به محکوم شدن صدیقی به ۸۶ سال زندان از سوی یک دادگاه آمریکایی گفت: این اتفاق برای دکتر عافیه شکست محسوب نمی‌شود، بلکه این دادگاه آمریکایی است که شکست خورده است.

فوزیه صدیقی افزود: ما مسلمان هستیم و همچنان طالب صلح باقی خواهیم ماند و محکومیت عافیه نیز میراث وی خواهد بود.

وی با انتقاد شدید از دولت پاکستان به دلیل عدم تلاش کافی برای آزاد سازی عافیه صدیقی گفت: این اتفاق ضربه‌ای به صورت دولت دموکراتی است که ادعا می‌کرد می‌تواند عافیه را از آمریکا بازگرداند.

خواهر دکتر صدیقی همچنین دولت آمریکا را متهم به شکنجه عافیه کرد و گفت: آمریکایی‌ها دکتر عافیه را در شرایط غیرانسانی بازداشت کرده بودند و وی را مجبور کردند تا سخنانی را در دادگاه بیان کند.

وی افزود: حاکمان کنونی نه تنها باید در این دنیا، بلکه در روز حساب نیز باید پاسخگوی اعمالشان باشند.

بر اساس این گزارش، خانواده دکتر عافیه صدیقی اعلام می‌کنند که برخی سازمان‌‌های دولت آمریکا از جمله سیا و اف.بی.آی هشت سال پیش در جریان ربایش وی از خانه‌اش در کراچی پاکستان نقش داشته‌اند.

آن‌ها همچنین می‌گویند که طی این مدت بارها تهدید شده‌اند که باید در مورد ربایش صدیقی سکوت کنند.

به گفته خانواده صدیقی، عافیه و فرزندانش توسط سازمان‌های اجرای احکام پاکستان و بر خلاف قانون اساسی این کشور به برخی سازمان‌های آمریکایی تحویل داده شدند.

نوشته شده توسط در تاریخ یکشنبه, 26th سپتامبر 2010 | ۹۶۹بازدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.