مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ اعلام کرد: حادثه صبح امروز – سه شنبه – در بیمارستان الغدیر به دلیل انفجار یک بمب دست ساز بود که مظنون این انفجار نیز از سوی ماموران پلیس پایتخت دستگیر شده است.

به گزارش ایرنا، این مرکز افزود: ساعاتی پیش یک بمب دست ساز که به صورت ابتدایی ساخته شده و با فیتله کار می کرد در بیمارستان الغدیر تهران منفجر شد.

براساس این گزارش، پلیس تایید کرده که این انفجار به خاطر اختلاف شخصی مظنون دستگیر شده با مالک داروخانه این بیمارستان صورت گرفته است.

بنابراین گزارش، این انفجار خسارت جانی در بر نداشته ولی خسارت جزیی مالی بر اثر شکسته شدن شیشه های بیمارستان بر جای گذاشته است.

در همین حال، مسوول دفتر مدیریت بیمارستان الغدیر در شرق تهران گفت: این بمب ساعت هشت صبح امروز – سه شنبه – منفجر شد.

وی که خواست نامش فاش نشود، در گفت و گو با ایرنا افزود: صدایی در سالن ورودی بیمارستان الغدیر در ساعت هشت صبح به گوش رسید که با حضور حراست این بیمارستان مشخص شد، یک بمب در این سالن جاسازی شده است.

وی اظهار داشت: صدای این انفجار موجب وحشت بیماران و پرسنل بیمارستان شد.

مشاهدات خبرنگار اجتماعی ایرنا از محل این حادثه نیز حاکی است که این شئی انفجاری در محل در ورودی بیمارستان الغدیر جاسازی شده بود که با انفجار آن ، تمامی شیشه های ورودی بیمارستان شکسته است.

اکنون وضعیت در این بیمارستان عادی است و در حال تعویض شیشه های شکسته شده هستند.

‘غلامرضا معصومی’ رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی نیز در گفت و گو با خبرنگار اجتماعی ایرنا گفت: در انفجار بیمارستان الغدیر هیچ کس صدمه ندیده است.

بیمارستان خیریه الغدیر در سال ۶۰ به صورت یک درمانگاه کوچک توسط مرحوم حاج آقای انوری‌زاده تاسیس شد و اکنون بصورت خیریه اداره می شود.

این بیمارستان دارای ۱۸۰ تخت بیمارستانی است و دارای بخش های CCU، ICU و NICU می باشد.

نوشته شده توسط در تاریخ سه‌شنبه, 5th اکتبر 2010 | ۹۵۹بازدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.