افشای جزئیاتی از حمایت های مالی بیگانه به سران فتنه


بخشی از کمک های مالی تعدادی از کشورهای عربی خلیج فارس به سران فتنه افشا شد.

به گزارش رجانیوز، منابع رسانه ای از امارات خبر می دهند تعدادی از قاچاقچیان حرفه ای لوازم بهداشتی- آرایشی در جریان انتخابات ریاست جمهوری اخیر با برقراری ارتباط با حلقه نزدیک به مهدی کروبی و میرحسین موسوی کمک‌های مالی کلانی را به آنها ارسال نموده اند.

این گزارش می‌افزاید: تعدادی از این افراد که سابقه انتقال میلیاردها تومان کالای قاچاق به کشور در دوره حاکمیت اصلاح طلبان را دارند، در دو مرحله به مهدی کروبی مجموعا ۱۵۰ میلیون تومان و در پی حوادث پس از انتخابات نیز بیش از ۳۸۰ میلیون تومان به جریان آشوبگر و حلقه ی مرتبط با میرحسین موسوی کمک کرده اند.

بر اساس این گزارش، از دیگر کشورهای همسایه همچون قطر و کویت نیز کمک‌های مالی قابل توجهی به حلقه نزدیکانسران فتنهارسال شده است که یک تاجر یزدی در کویت عامل اصلی انتقال این مبالغ بوده است.

این افشاگری در حالی روی می‌دهد که پیشتر نیز گزارش‌هایی از حمایت های مالی از طرف دولت عربستان به جریان فتنه، قبل از برگزاری انتخابات دهم ریاست جمهوری اعلام گردیده بود.

گفتنی است در جریان مناظره دکتر احمدی نژاد و مهندس موسوی، رییس جمهور از ارتباط نزدیک برخی رجال سیاسی کشور و کشورهای حاشیه خلیج فارس اینطور خبر داده بود: «درانتخابات قبل نیز از داخل و خارج رقیب من پشتیبانی شد و کمک شد و در همان اوایل این دولتبرخی پیغامی برای یکی از این پادشاهان حاشیه خلیج فارس فرستاد که شما نگران نباشید، ظرف شش ماه این دولت ساقط می شود.»

نوشته شده توسط در تاریخ چهارشنبه, 5th می 2010 | ۱۰۱۱بازدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.