رییس سازمان بسیج مستضعفین اقدامات تروریستی کور و کشتار مردم بی‌گناه را نتیجه حضور امریکا در منطقه دانست.

سردار محمدرضا نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین در گفت‌وگو با خبرنگار دفاعی خبرگزاری فارس، با اشاره به اولین سالگرد شهادت شهید شوشتری و جمعی از فرماندهان سپاه و سران عشایر سیستان و بلوچستان، با بیان اینکه این شهادت‌ها بیداری‌ ملت‌ را در پی داشته و وحدت میان مردم را عمیق‌تر می‌کند، ‌گفت: این حادثه که در آن خون مهاجرین و انصار بر هم ریخته شد، وحدت ملی را در منطقه سیستان و بلوچستان به طور برجسته‌ای قوی‌تر کرد و این عشق و صمیمیتی که امروز میان بلوچ، سیستانی و فارس و شیعه و سنی وجود دارد، می‌تواند در تقویت ادامه مسیر مؤثر باشد که این را امروز به صورت ملموس‌تر در این استان مشاهده می‌کنیم.

* ملت‌های مسلمان ایران را در خط مقدم مبارزه با امریکا می‌دانند

نقدی با اشاره به اقدامات صورت گرفته از سوی جمهوری اسلامی ایران در خصوص ایجاد وحدت در جهان اسلام، تصریح کرد: ما امروز نه تنها در داخل بلکه در سراسر جهان اسلام شاهد شکل‌گیری این روند هستیم به طوری که استقبال بی‌نظیر مردم لبنان از رئیس‌جمهور کشورمان به خوبی این امر را نشان داد که اگر در سراسر جهان اسلام به ملت‌ها اجازه ابراز نظر بدهند، همین احساسات را نسبت به جمهوری اسلامی ایران بروز خواهند داد. چرا که آنها ایران را در خط مقدم مقابله با استکبار جهانی می‌دانند.

* اقدامات تروریستی کور در کشور نتیجه حضور امریکا در منطقه است

وی همچنین در خصوص برخی اقدامات تروریستی کور علیه مردم بی‌دفاع کشورمان تصریح کرد:‌ تا زمانی که آمریکا در منطقه حضور دارد ما شاهد این اقدامات کور و کشتار مردم بی‌گناه خواهیم بود چرا که برای آمریکا با آن همه تجهیزات و قدرت و ثروت کاری ندارد که در جامعه ده‌ها میلیونی، چند نفر را به عنوان مزدور برای اجرای عملیات‌های خود پیدا کند.
رئیس سازمان بسیج مستضعفین اینگونه اقدامات را کاری پیش پا افتاده و ساده دانست و افزود: در دنیا کسی به خباثت آمریکایی‌ها نیست والا انجام دادن این عملیات‌های غیرنظامی در محل‌هایی مانند مساجد یا اجتماعات مردمی، کار ساده‌ای است.

* بسیاری از “شهدای وحدت ” در سیستان از اعضای بسیج بودند

نقدی در خصوص نقش بسیج در ایجاد امنیت در مناطقی مانند جنوب شرق کشور، گفت: در همین شهادت شهید شوشتری و همراهانش می توان تجلی حضور بسیج را دید چرا که عزیزان عشایری که با ایشان به شهادت رسیدند، از بسیج عشایری منطقه بودند و علاوه بر آن برخی از همراهان شهید شوشتری نیز از اعضای بسیج بودند که با ایشان به منطقه جنوب شرق رفتند.
وی در پایان شهید محمد گلدوی را به عنوان حسین فهمیده سیستان و بلوچستان مورد اشاره قرار داد و گفت: این شهید بزرگوار با اقدام ایثارگرانه‌ای که در حادثه مسجد زاهدان از خود بروز داد، بار دیگر یاد و خاطر شهید فهمیده را در اذهان زنده کرد و موجب نجات بسیاری از هموطنان خود شد.

————————————————————————————————————————

اللهم عجل لولیک الفرج

نوشته شده توسط در تاریخ یکشنبه, 17th اکتبر 2010 | ۹۲۵بازدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.