پایگاه بسیج شهید دکتر عبدالحمید دیالمه در سال های آغازین پس از جنگ تحمیلی تأسیس و فعالیت های خود را در زمینه های مختلف فرهنگی، اجتماعی ، مذهبی و امنیتی آغاز نمود . از فعالیت های این پایگاه می توان به برگزاری اردوهای متنوع ، یادواره های شهدا ، کلاس های فرهنگی ، طرح های نشاط – تعالی و رویش در تابستان ، مسابقات مختلف فرهنگی- مذهبی و ورزشی ، باشگاه ورزشی ، ماهنامه همسنگر ، ارسال پیامک های فرهنگی ، سایت اینترنتی پایگاه شهید دیالمه و مجموعه فعالیت هایی که به منظور تأمین امنیت محدوده محوله انجام می شود در طول سال اشاره نمود .

لازم به توضیح است شما کاربر گرامی در صورتی که در محدوه جغرافیایی خیابان های مصطفی خمینی – امیرکبیر- ۱۷ شهریور و مجاهدین اسلام زندگی می کنید می توانید با ارسال پیامی به ایمیل سایت علاقه مندی خود جهت عضویت در پایگاه را اعلام نموده و با درج ایمیل خود منتظر دریافت دعوت نامه رسمی از طرف پایگاه باشید.

توجه : اگر مایل هستید ، می توانید با ارسال شماره تلفن همراه خود ضمن عضویت در گروه پیامک های فرهنگی پایگاه از احادیث اهل بیت ، جملات قصار اندیشمندان ، یادآوری ایام و مناسبت های خاص و غیره که از این طریق برای اعضاء فرستاده می شود بهره مند گردید . (عضویت در این گروه نیاز به سکونت در محدوده جغرافیایی فوق الذکور ندارد)

نوشته شده توسط در تاریخ چهارشنبه, 24th فوریه 2010 | ۲۴۸۷بازدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.