سردار سلیمانی در گفت‌وگو با فارس خبر داد:
اعزام دانش‌آموزان به مناطق عملیاتی در قالب درس آمادگی‌دفاعی
خبرگزاری فارس: رئیس سازمان اردویی، راهیان نور و گردشگری بسیج گفت: از آبان‌ امسال دانش‌آموزان برای گذراندن بخش عملی درس آمادگی دفاعی به مناطق عملیاتی اعزام می‌شوند و حداقل روزانه ۶ هزار نفر از این مناطق دیدن می‌کنند.

سردار یعقوب سلیمانی رئیس سازمان اردویی، راهیان نور و گردشگری بسیج در گفت‌وگو با خبرنگار دفاعی خبرگزاری فارس، با اشاره به تغییرات درس آمادگی دفاعی در بخش عملی اظهار داشت: امسال اولین اردوی عملیاتی درس آمادگی دفاعی در مناطق عملیاتی جنوب کشور صورت می‌گیرد.

وی افزود: هماهنگی‌های لازم جهت اعزام دانش‌آموزان به مناطق عملیاتی میان سازمان بسیج مستضعفین، وزارت آموزش و پرورش و سازمان اردویی، راهیان نور و گردشگری بسیج انجام شده است.

رئیس سازمان اردویی، راهیان نور و گردشگری بسیج ادامه داد: پیش از این دانش‌آموزان بخش عملی درس آمادگی دفاعی را در اردوگاه‌های شهر خود می‌گذراندند ولی از این پس می‌توانند به صورت داوطلبانه بخش عملی این درس را در اردوهای راهیان نور طی کنند.

سلیمانی در ادامه خاطرنشان کرد: از انتهای آبان‌ماه اعزام دانش‌آموزان طرح دفاعی به مناطق عملیاتی آغاز می‌شود و حداقل روزانه ۶ هزار نفر از مناطق عملیاتی دیدن می‌کنند.

رئیس سازمان اردویی، راهیان نور و گردشگری بسیج اظهار داشت: در این اردوها رزم شبانه اجرا می‌شود تا دانش‌آموزان با فضای رزمایش‌ها آشنا شوند.

سلیمانی در پایان از برگزاری همایش ستادهای راهیان نور سراسر کشور فردا در مشهد مقدس با حضور سردار سلامی جانشین فرمانده کل سپاه خبر داد و تصریح کرد: در این همایش موضوعاتی از جمله اعزام دانش‌آموزان طرح آمادگی دفاعی به مناطق عملیاتی بررسی خواهد شد.

نوشته شده توسط در تاریخ یکشنبه, 7th نوامبر 2010 | ۹۳۷بازدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.