عرب‌های اراضی ۴۸ تحریم کالاهای صهیونیستی را خواستار شدند

خبرگزاری فارس: فلسطینیان ساکن اراضی اشغالی ۱۹۴۸ با هدف تاکید بر آرمان فلسطین در ابتکاری تازه تحریم کالاهای صهیونیستی را خواستار شدند.

به گزارش مانیتورینگ فارس، شبکه تلویزیون الجزیره قطر در گزارشی به تحریم کالاهای صهیونیستی از سوی فلسطینیان ساکن اراضی اشغالی ۱۹۴۸ پرداخت و با بیان اینکه دعوت‌ها برای تحریم کالاهای اسرائیلی با استقبال گسترده بویژه زنان خانه‌دار روبرو شد، افزود: در پی حمایت تجار و بازرگانان عرب ساکن در سرزمین‌های اشغالی از ابتکار تحریم کالاهای اسرائیلی، تبلیغات گسترده برای تحریم‌ کالاهای تولیدی شهرک نشینان همه جا را فرا می‌گیرد.
در همین راستا “یوسف عواوده ” مدیر انجمن توسعه اقتصادی “اعمار ” که تحریم کالاهای صهیونیستی را خواستار شده است؛ هدف موسسه خود را تنگ کردن عرصه بر بنگاه‌های اقتصادی شهرک‌نشینان برای کم کردن عمر آنها دانست.
بنا بر این گزارش، گرچه شهرک‌نشینان تحریم متقابل کالاهای تولیدی عرب‌ها را خواستار شده‌اند ولی بسیاری از مغازه‌داران عرب، کالاهای صهیونیستی را از مغازه‌‌های خود جمع کرده و پلاکاردهایی با نوشته “همه چیز جز کالای صهیونیستی یافت می‌شود ” بر روی پیشخوان مغازه‌های خود چسبانده‌اند.
یکی از بازرگانان فلسطینی با بیان اینکه تحریم کالاهای صهیونیستی به سود ملت فلسطین است و این اقدام را حتی در صورت زیان ادامه می‌دهیم، تحریم گسترده کالاهای دشمن صهیونیستی را خواستار شد.
این گزارش حاکی است که مسئولان عرب ابتکار تحریم کالاهای صهیونیستی به زودی لیستی از ۸۰۰ کالای تولیدی شهرک‌نشینان را تهیه و در مغازه خواهند چسباند.

نوشته شده توسط در تاریخ شنبه, 8th می 2010 | ۹۹۷بازدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.