نفر چهارم دستگیر شده است،
جزئیات تازه ای از جنایت تروریستی در چابهار

خبرگزاری فارس: عوامل این جنایت ۴ نفر بودند که ۲ نفر از آنان کمربندهای انفجاری خود را منفجر کردند اما نفر سوم از سوی ماموران امنیتی هدف قرار گرفت و نفر چهارم نیز دستگیر شده است.

به گزارش خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس، در عملیات تروریستی امروز مصادف با تاسوعای حسینی ده‌ها نفر از عزاداران حسینی و هموطنانمان در چابهار به شهادت رسیدند.

بنابر اخیار دریافتی عوامل این جنایت ۴ نفر بوده اند که ۲ نفر از آنان کمربندهای انفجاری خود را در بین مردم این شهر منفجر کرده و تنی چند از هموطنانمان را به شهادت رساندند اما نفر سوم از سوی ماموران امنیتی هدف قرار گرفت و نتوانست کمربند انفجاری خود را منفجر کند.

در عین حال نفر چهارمی نیز در این عملیات تروریستی به عنوان نیروی پشتیبانی تروریست‌ها حضور داشته که دستگیر می‌شود.

مساجد، حسینیه‌ها و تکیه‌های حسینی امروز مجهز به گیت‌های امنیتی و بازرسی بدنی بوده‌اند که تروریست‌ها مجبور به انجام این اقدام وحشیانه در خیابان و معابر پر رفت و آمد کردند. این حادثه نشان می‌دهد که تروریست‌ها به شدت تحت فشار نیروهای بیگانه هستند و مجبور به انجام هرگونه عملیاتی و به هر شکلی شده‌اند؛ چرا که پیش از این آنان فقط شیعیان را هدف خود معرفی می‌کردند ولی جنایت امروز که در خیابان و بدون در نظر گرفتن شیعه و یا سنی بودن مردم صورت گرفت، نشان داد که آنها برای انجام جنایت‌ها هیچ فرقی بین شیعه و سنی قائل نیستند و این امر تنها بهانه‌ای برای رسیدن به اهداف شوم بیگانگان در منطقه است.

نوشته شده توسط در تاریخ پنج‌شنبه, 16th دسامبر 2010 | ۹۴۰بازدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.