نرم‌افزار چندرسانه‌ای «روز بصیرت» منتشر شد

به مناسبت فرارسیدن ۹دی نرم‌افزار چندرسانه‌ای «روز بصیرت» منتشر شد.
این نرم‌افزار چندرسانه‌ای از پنج بخش با عناوین «روزشمار»، «نه دی»، «علمدار بصیرت»، «فتنه» و «مقتدر مظلوم» تشکیل شده است.
در بخش «روزشمار» ۱۸۰ خبر پیرامون انتخابات و فتنه سال ۱۳۸۸ از شهریور ۱۳۸۷ تا اسفند ۸۸ با متن و عکس آورده شده است. در بخش «نه دی» تصاویر روز ۹دی، کلیپ پیرامون ۹دی و مصاحبه با برخی از شخصیت‌های فرهنگی و مذهبی پیرامون فتنه ۸۸ و بصیرت منتشر شده است.
«علمدار بصیرت» عنوان دیگری در این نرم‌افزار است که گلچین و عنوان‌گذاری ۳۲ سخنرانی ولی امر مسلمین از اردیبهشت ۸۸ تا آبان ۸۹ پیرامون فتنه ۸۸ با بیش از ۲۰۰قطعه صوت و متن و بصیرت از نگاه ولی امر مسلمین( شرح مفهوم بصیرت، راهکارهای ایجاد بصیرت، آثار و نتایج بصیرت و پیامدهای عدم بصیرت) در آن منتشر شده است.

در بخش «فتنه» این نرم‌افزار سه عنوان را آورده است:
۱- فتنه در آینه قرآن و روایات (فتنه از نظر لغوی و کاربرد آن در قرآن و روایات، راهها و نشانه‌های فتنه، مراحل رشد فتنه و نشانه‌های آن، ریشه‌های فتنه و خصوصیت فتنه‌گران)
۲- فتنه‌گران در کلام رهبری
۳- فتنه‌ از نگاه دیگران (شهید آیت‌الله دستغیب، آیت‌الله مصباح یزدی، استاد رحیم‌پور ازغدی، حجت‌الاسلام پناهیان، حجت‌الاسلام انجوی‌نژاد)

آخرین بخش این نرم‌افزار «مقتدر مظلوم» نام دارد و شامل دو بخش است:
۱- ولی امر مسلمین: زندگینامه، از نگاه دیگران، کلیپ‌های تصویری، کلیپ‌های صوتی، تصاویر و خاطرات
۲- ولایت فقیه: امام خمینی و ولایت فقیه، مقالات، کتاب، علما و ولایت فقیه، پاسخ به شبهات ولایت فقیه و سخنرانی

نرم‌افزار چندرسانه‌ای «روز بصیرت» با همکاری موسسه پژوهشی-فرهنگی انقلاب اسلامی و گروه فرهنگی آسمانه (www.monasebat.com) منتشر شده است و علاقه‌مندان برای تهیه این مجموعه می‌توانند با شماره تلفن‌های ۶۶۸۴۶۰۶۷ و ۰۹۱۲۶۹۸۷۵۶۵ تماس حاصل نمایند.

نوشته شده توسط در تاریخ یکشنبه, 26th دسامبر 2010 | ۹۶۸بازدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.