نامه تهدید‌آمیز نظامی آمریکایی به پنتاگون در اعتراض به حضور آمریکا در عراقخبرگزاری فارس: یک نظامی آمریکایی در اعتراض به حضور نیروهای آمریکایی در عراق نامه‌ای تهدیدآمیز به پنتاگون نوشت.

خبرگزاری فارس: یک نظامی آمریکایی در اعتراض به حضور نیروهای آمریکایی در عراق نامه‌ای تهدیدآمیز به پنتاگون نوشت.

به گزارش فارس به نقل از خبرگزاری آسوشیتدپرس، یک نظامی آمریکایی به منظور اعلام اعتراض خود به حضور نیروهای آمریکایی در عراق و همچنین فرمان‌هایی که از جانب وزارت دفاع آمریکا (پنتاگون) برای اعزام مجدد این نیروها به عراق صادر می‌شود، نامه‌ای تهدید‌آمیز به پنتاگون نوشت.
بنا بر این گزارش، این نظامی آمریکایی در حال حاضر در زندان نظامی به سر می‌برد. وی در ماه دسامبر گذشته هنگامی که از رفتن به عراق سرباز زده بود و اعلام کرده بود که ممکن است به جای تیراندازی به مردم عراق به دیگر نظامیان آمریکایی که همراه وی قرار بود اعزام شوند، حمله یا تیراندازی ‌کند، توسط ارتش آمریکا زندانی شده بود.
این گزارش افزود: ظاهرا این نامه تهدیدآمیز در ماه ژوئیه سال گذشته به پنتاگون فرستاده شده بود، اما وزارت دفاع آمریکا تا کنون سعی داشت که بر این مسئله سرپوش گذارد.
وزارت دفاع آمریکا همچنین اعلام کرده است که این نظامی آمریکایی را از ارتش آمریکا اخراج خواهد کرد، البته مقامات عالیرتبه ارتش آمریکا اعلام کردند که به هیچ عنوان قرار نیست وی را در دادگاه نظامی محاکمه کنند.
بنا بر این گزارش، این نظامی آمریکایی دو ماه قبل از اینکه قراردادش با ارتش این کشور به پایان برسد، از انجام وظایف خود و رفتن به عراق امتناع کرده بود.
بر اساس توافقنامه امنیتی بغداد-واشنگتن، در تاریخ ۳۰ ژوئن ۲۰۰۹ تمامی نیروهای نظامی آمریکایی به طور کامل تمام شهرهای عراق را ترک کردند و به اردوگاه‌های نظامی در خارج از شهرها منتقل شدند و قرار است تا سال ۲۰۱۱ نیز به طور کامل کشور عراق را ترک کنند.

نوشته شده توسط در تاریخ شنبه, 8th می 2010 | ۱۰۳۵بازدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.