۳ ماه زندان برای اسرائیلی مخالف محاصره غزه

خبرگزاری فارس: دادگاه تل‌آویو یک اسرائیلی را به دلیل شرکت در تظاهرات علیه محاصره غزه به سه ماه حبس محکوم کرد. وی گفت که حاضر است برای مقاومت در برابر اشغالگری به زندان برود.

به گزارش فارس به نقل از روزنامه انگلیسی گاردین، “جاناتان پولاک ” ۲۸ ساله سال ۲۰۰۸ در تظاهراتی کوچک علیه محاصره غزه شرکت کرد و به دست نیروهای امنیتی اسرائیل بازداشت شد.بر همین اساس دادگاهی در تل‌آویو پولاک را به سه ماه زندان محکوم کرده است.

پولاک در کنار فلسطینی‌ها ساکن کرانه باختری اعتراض خود را ابراز کرده و با همان خطر جانی روبرو بوده است که در نتیجه درگیری بین فلسطینی‌ها و نیروهای امنیتی اسرائیل ممکن است متوجه تظاهرات کنندگان شود.

گفته می‌شود پولاک توانست با فعالیت‌های خود مسیر دیوار حائل ارتش رژیم صهیونیستی در روستای فلسطینی “بادروس ” را تغییر دهد.
وی یکی از بنیانگذاران گروهی است که “آنارشیست‌ها علیه دیوار حائل ” نام دارد و در کنار فعالان فلسطینی‌ در سرزمین‌های اشغالی در تظاهرات شرکت می‌کنند.

پولاک که حکم زندان خود را قبول ندارد، گفت: من تردید ندارم کاری که ما انجام دادیم درست بود. اگر من می‌بایست برای مقاومت در برابر اشغالگری به زندان بروم، این کار را با کمال میل انجام می‌دهم.

یوسی پولاک پدر جاناتان یکی از بازیگران مشهور اسرائیل است که سوگند خورده بود در سالن‌های نمایش شهرک صهیونیست نشین “آریل ” در کرانه باختری بازی نخواهد کرد.

پدر بزرگ جاناتان که “نمرود اشل ” نام دارد نیز به دلیل رهبری اعتصاب در دهه ۵۰ میلادی به حبس محکوم شده بود.

نوشته شده توسط در تاریخ چهارشنبه, 29th دسامبر 2010 | ۸۵۵بازدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.