انتقال گسترده دستگاه های اداری از تهران

معاونت دانشجویی وزارت علوم به سمنان، سازمان بنادر به بندرعباس و حج و زیارت به قم منتقل می شوند

با تصمیم نمایندگان ویژه رییس جمهور درکاگروه انتقال کارکنان دولت از تهران، معاونت دانشجویی وزارت علوم به سمنان، سازمان بنادر به بندرعباس و سازمان حج و زیارت به قم منتقل می شوند. 

به گزارش جهان و براساس مصوبه نمایندگان ویژه رییس جمهور معاونت آموزش ، تحقیقات و فناوری وزارت راه وترابری به همراه پژوهشکده های حمل و نقل، هواشناسی، علمی کاربردی راه وترابری(شهید تفویضی) ،دانشکده صنعت هواپیمایی کشوری،اداره کل استانداردها و گواهینامه دریانوردی،مرکز تحقیقات سازمان بنادر ودریانوردی، مرکز تحقیقات راه آهن، مرکز آموزش را آهن، مرکز آموزش فنون هوایی، مرکز آموزش هما ،دفتر آموزش ومطالعات اجرایی شرکت ساخت و توسعه زیر بناهای حمل ونقل ، معاونت آموزش و پژوهش شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک، موسسه قیر و آسفالت ایران و دفتر برنامه ریزی و آموزش سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای با هماهنگی استانداری اصفهان ظرف یک ماه به فولاد شهر اصفهان منتقل و در ساختمان مخابرات مستقر می شوند. 

چنانچه ظرف دو ماه معاونت آموزش و تحقیقات وزارت راه منتقل نشود ردیف بودجه  اختصاصی این معاونت حذف می شود. 

همچنین براساس این مصوبه سازمان بنادر و دریانوردی می بایست تا بهمن سال جاری به بندر عباس منتقل شود و ساختمانش در اختیار معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رییس جمهور قرار گیرد.

در بخش دیگری از این مصوبه آمده است:وزارت فرهنگ وارشاد اسلامی باید زمینه خروج پانصد نفراز کارکنان سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی را به روشهای بازنشستگی، بازخریدی و یا انتقال از شهر تهران همچنین انتقال به سایر دستگاههای ارجرایی را فراهم کند.
ضمن اینکه وزارت ارشاد موظف شده نسبت به انتقال سازمانهای حج وزیارت به استان قم نیز اقدام کند. 

وزارت اقتصاد نیز باید فهرست استانهای مناسب برای انتقال سازمان حسابرسی را تهیه کند و سازمان امور مالیاتی نیز باید نیروی انسانی مورد نیاز خود را از محل سهم چهل درصدی کاهش نیروهای ستاد وزارت اقتصاد تامین کند. 

وزارت علوم نیز موظف است نسبت به انتقال معاونت دانشجویی به استان سمنان اقدام کند.
همچنین نهاد ریاست جمهوری موکلف شد نسبت به کاهش چهل درصد کارکنان نهاد و وزارت کشور نیز نسبت به کاهش چهل درصد کارکنان خود در ستاد اقدام کند.
معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبردی رییس جمهور نیز موظف است نسبت به کاهش چهل درصد نیروی انسانی خود اقدام کند و در صورت نیاز به نیروی متخصص جایگزین با همکاری معاونت توسعه مدیریت رییس جمهور اقدام کند. 

این مصوبه با شماره ۲۴۰۹۸۵/ت ۴۶۰۶۲ ن و درتاریخ ۲۵/۱۰/۸۹ با امضای محمد رضارحیمی معاون اول رییس جمهور جهت اجرا به دستگاهها ابلاغ شده است.

 

نوشته شده توسط در تاریخ سه‌شنبه, 25th ژانویه 2011 | ۱۱۳۴بازدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.