انتشار کتاب از معراج برگشتگان

عماد پس از حضور موفق کتب اخیرش، شبیخون به خفاش و نبرد در آسمان، این‌بار اثر متفاوتی دیگر از سری کتب دفاع مقدس را به علاقه مندان به این حوزه ارائه کرد. کتاب از معراج برگشتگان روایت دیگری از حقایق جنگ تحمیلی است که با روح طنز و مزاحی که در همه جای آن گسترده است تقریظ رهبر معظم انقلاب را به همراه خود دارد.

 

 

متن تقریظ مقام معظم رهبری:
در این نوشته صفا و صداقت زیادی موج می‌زند. نویسنده غالبا نقش خود را کمرنگ کرده و یاد یاران شهیدش را برجسته ساخته است. روحیه‌ی بسیجی تقریبا با همه‌ی جوانبش در اینجا منعکس است، و می‌شود فهمید که چگونه جوانهائی در کوره‌ی گداخته‌ی جبهه به چه جوهر‌های درخشند‌ه‌ئی تبدیل می‌شده‌اند. ذکر خصوصیات موقع‌ها و حادثه‌ها و آدم‌ها، تصویر باورنکردنی جنگ هشت ساله را تا حدود زیادی در برابر چشم آیندگان می‌گذارند

سوال من از خودم این است که آیا این از معراج برگشتگان چقدر می‌توانند آن حال و هوا را پس از سفر من الحق الی الخلق حفظ کنند و حتی درست به یاد بیاورند؟ و برای این مقصود عالی از دست ما چه کاری ساخته است؟ و چه کرده‌ایم؟ البته قصور یا تقصیر من و امثال من، نمی‌تواند تکلیف دشوار آنها را که خدا حجتت خود را برایشان تمام کرده، از دوششان بردارد.
این کتاب با روح طنز با و مزاحی که در همه جای آن گسترده است و به آن شیرینی جاذبه‌ی ویژه‌ئی بخشیده، از بسیاری کتاب‌های جبهه جالب تر و گیراتر است.
سید علی خامنه‌ای


نوشته شده توسط در تاریخ سه‌شنبه, 1st فوریه 2011 | ۱۰۳۴بازدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.