ناوگروه اعزامی جمهوری اسلامی ایران به عربستان رسید

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی نیروی دریایی ارتش، امیر دریادارحبیب‌الله سیاری در حاشیه مراسم گرامیداشت دهه مبارک دهه فجر و تجلیل از جمعی از فرماندهان و کارکنان این نیرو اظهار داشت: ناوگروه نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی در پی حضور مقتدرانه در آب‌های آزاد با هدف تحکیم روابط دوستانه و اعلام پیام صلح و دوستی با کشورهای منطقه وارد بندر جده کشور عربستان سعودی شد این ناوگروه متشکل از ناو جمهوی اسلامی ایران خارک و ناوشکن جمهوری اسلامی ایران الوند است.

سیاری اظهار امیدواری کرد: با اعزام ناوگروه‌های جمهوری اسلامی ایران به منطقه راهبردی خلیج عدن و دریای سرخ و حضور در بنادر کشورهای دوست و مسلمان از جمله کشور عربستان سعودی پیام آور صلح و دوستی برای کشورهای منطقه باشیم.

فرمانده نیروی دریایی در پایان خاطرنشان کرد: نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران مصمم است با حضور مداوم و مقتدرانه خویش در آب‌های آزاد ضمن حراست از منافع نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران پیام آور صلح و امنیت در منطقه حساس و راهبردی شمال اقیانوس هند باشد.

بنا بر این گزارش، در دوازدهمین ناوگروه تعدادی از دانشجویان دانشگاه علوم دریایی امام خمینی(ره) نوشهر جهت تکمیل برنامه‌های آموزشی علمی به عنوان کارورزی ناوگروه را همراهی می‌کنند.

نوشته شده توسط در تاریخ یکشنبه, 6th فوریه 2011 | ۱۰۲۲بازدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.